2SønnerSmå Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 YIPPI!!! Endelig er det min tur til å si at jeg er høygravid =) Hvor langt har dere igjen da jenter??
my71 Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Gratulerer! Jeg har to uker til at jeg kan kalle meg høygravid...men det skal sies at jeg føler meg nokså "høy" allerede :-) Her er det fortsatt 54 dgr igjen.
Sunnybeach4gull :) Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Sthili ;-) Æ syns tida flyge æ!! nestn så æ syns d går altfor fort :-P Har 31 daga igjen nu:-))
2SønnerSmå Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2008 Kommer fra kontroll nå,og legen mente at jeg kanskje ville føde før tiden,babyen ser ut til å være større enn han skal =)
Lykkelig_alenemor _til_2 Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Heisann:-) Gratulerer så mye! Er høygravid eg og idag:-) Ikke lenge igjen nå!
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 når er man høygravid da?? gratulerer
Popelko Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 når man har igjen 40 dager til termin er man høygravid ble det i dag jeg også lykke til videre jenter!
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 9. oktober 2008 #8 Skrevet 9. oktober 2008 aha takk 7 dager til da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå