pusekvinne Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Hei! Har hatt kynnere nesten konstant i 2 døgn og vanskelig å få sove gitt. De gir seg ikke alltid med en gang jeg forandrer stilling. Også småstikking i magen og litt i rygg. Dårlig rygg fra før av og kan være vanskelig å skille på ulike smerter. Litt kvalm også på natta og mye halsbrann med sure oppstøt. Og så er jeg kjempehoven i beina og hender. Jeg er 37+5 og veldig fødeklar!! Dette er min første og det er vanskelig å vite om dette er "tegn" eller om jeg bare tolker det til min fordel:) Høres det ut som om det kanskje kan skje noe snart?
MammaTil2Gulljenter Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 synes det høres ut som modning:) og det er jo bra, kommer ikke akkurat i mål uten;) Siden du sier det er kynnere som du har hatt ofte så tror ikke jeg du er helt i gang enda. Og når du får rier så kan jeg love deg at duer ikke i tvil utover dagen. Riene kan starte svakt og ta seg opp og bli kraftigere(slik startet min fødsel) og jeg hadde også disse smertene i ryggen. Du får nok smøre deg med litt tålmodighet enda...ikke sikkert babyen kommer før etter termin selv om det er mange tegn. Nyt den siste tiden du har igjen og prøv å slappe av nå som du kan sove så lenge du vil, snart blir det en travel ,men kjempekjekk tid;) Lykketil:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå