Stella82&lilleprinsen08 Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Er det noen som har erfaring med ketolyse kuren?
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Ja, og de er bare positive ) Hva lurer du på?
Grigri m/3 gutter Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Ja, har også positive erfaringer. Er gravid nå, men skal på an igjen så snart jeg kan etter fødselen. Gikk ned 7 kilo sist, ganske sakte pga for mye utskeielser, men jeg vet at det virker og har motivasjonen på topp!
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Sikkert dumt spørsmål, men hvordan fungerer denne kuren?
fjollefrua Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg går på ketolyse nå, og har gått ned 4 kg på 4 uker. Sambo har også gått på den og har gått ned 14 kg. Funker veldig bra hvis du holder deg til kuren og ikke for mangeutskeielser som hun over her skrev. Den funker slik at du får kroppen i noe som heter Ketose. Det betyr at kroppen forbrenner opp alt glykose du har i kroppen. Målet er å ikke spise så mye karbohydrater, men masse proteiner og fett. Så hvis du er villig til å kutte ut alt av poteter, ris, pasta, mel, grønnsaker som vokser under bakken? Ja da er det bare å sette i gang. Man må ta kosttilskudd i tillegg da, pga man ikke får i seg alt via maten. Disse tablettene hjelper også på forbrenningen. For mer info, se Ketolyse.no
Grigri m/3 gutter Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 Du skal spise mellom 15 og 20 gram karbohydrater per dag, og de bør komme fra grønnsaker som vokser over jorden(f.eks.brokkoli, blomkål). Du kan spise masse rent kjøtt og fisk, en god del fett, egg, smør, fløte, noen typer ost og litt nøtter. Noen bør holde seg unna melkeprodukter for at ikke vekttapet stopper opp. Man må ha boka og vitamintilskuddene, les boka fra perm til perm før du begynner, der er det også oppskrifter. Kjøp kjøkkenvekt hvis du ikke har, greit å slippe å ta 100 gram på øyemål hele tiden. Tar man ikke vitamintilskuddene kan man bli veldig slapp eller får kramper i bena osv, jeg bor ikke i Norge og fikk ikke tak i de som er lagd for ketolyse, men jeg spiser multivitaminer, magnesium og tran. Det man holder seg unna er da alt av poteter, ris, pasta, brød, grønnsaker som har mye kh, frukt, og alt med sukker i. Nettsiden lavkarbo.no har forum for alle lavkarbo-dietter, næringstabell over de fleste matvarer og der kan man finne oppskrifter på f.eks. ketolysebrød og andre gode ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå