Mana83 Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Dagen eg har venta på så lenge e endelig komt:) men ka betyr det da?at dagen der e maks 13 dager te eg får ungen e komt,hihi..datoen har vert magisk under heile svangerskapet men trenge jo forsovidt ikke bety noen ting,kan fortsatt gå 2 uker te..huff,blir mye klaging på slutten å ultraleie av å gå me den store magen..vil bare han lille ska komma ud så me får sett kordan han ser ud å kjent kordan han føles på utsia...komma udav denne ventemodusen å begynna vårt liv som fammilie på 4:) Glede meg kjempemye:D Fikk gjort en innsats før 24.00 idag,for å øka sjangsene for at han faktisk kom idag på termin 9 oktober:D Sex ska gjør susen seie de men im not feeling it:P Har vel mer troen på timen hos legen eg har imårå klokka 10 der han kanskje kan tøya litt der nere så ting sjer:D 9 mnd e lenge å gå gravid..men de siste dagene føles enda lengre..nesten som år...i want my baby:)
verysoon Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Kjipt ä vente.., men hold ut, du er snart i mål ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå