Gå til innhold

Heeelt fantastisk og nesten utrolig..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos legen (kvinneklinikekn i bergen) idag pga kraftig kvalme. Han ville utelukke at det var tvillinger, det kunne være grunnen til økt kvalme, så han ville ta ultralyd.. Var absolutt ikke forberedt, så ble positivt overasket over at jeg fikk muligheten til å se.

At det er liv i magen min har ikke gått opp for meg før, men det gjordet det så absolutt idag!!!! Det var bare èn der, og veldig tydelig også! Uke 9. Vellutviklet, 2cm langt, armer som beveget seg, et klart og tydelig bankende hjerte. Legen slukket lyset, da så vi skjemen ekstra tydelig. En spesiell og god følelse, lykkerusen kom ordentlig innover meg! Tenk at det er en liiiiten krabat dere inne??!!! Kraftig "aha" opplevelse!

Fikk forresten sykemelding og resept på prostafen om noen skulle lure, ser ut til å hjelpe med prostafen, vært litt småkvalm men ikke kastet opp idag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så morsomt! :) Gleder meg veldig til jeg en gang skal på UL,men det er mange uker til enda! Men etter å ha lest din lille historie,så gleder jeg meg iallefall ikke mindre :)

Skrevet

Jeg husker jeg var på tidlig ultralyd (uke 11) forrige gang og det var den mest fantastiske opplevelse! Det var sprelling med armer og bein, hun kunne se at h*n hadde begynt å drikke fostervann, hjertet slo osv. Så jeg skjønner deg godt!!!! Den tidlige ultralyden var for meg enda mer fantastisk enn den "vanlige" i uke 18.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...