Gå til innhold

Har dere klaustrofobi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan vel egentlig ikke si at jeg har det akkurat, men hadde ikke likt å bli stengt inni ett lite rom. Eller at heisen stoppet. Er noen gamle heiser i bygninger her i byen som jeg ikke liker å ta i det hele tatt, og gjør det bare når det er nødvendig. Hadde heller ikke likt og bli lagt inn i en MR maskin.. Nye heiser og små steder har jeg ingen problemer med.. Tar som regel trapper da for trimmens skyld, men av og til kan heis være kjempe greit om en har vogn eller masse å bære på.. Eller så mange etg at kondisen ikke holder..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei har egentlig ikke det, men er vel ganske lik deg der....om de gamle heisene.... En gang i tiden bodde vi på Romsås i Oslo, og den t-bane heisen der, den kunne jeg ha vært foruten....hehe:)

Skrevet

Har vel ikke egentlig klaustrofobi jeg heller. Men er litt som deg.

Jeg liker meg ikke inni rennfast, eller andre lang tunneler, liker best at tog ol. er oppå bakken, liker heller ikke gamle heiser, slike "trapperom" utpå bygningene som er sååå trange.

Jeg hadde aldri taklet å engang gå ned i en ubåt, eller faktisk være sittende inni et slik bomberom som var låst!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...