Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Begynner den tidligere om det er to? Jeg er nå 5+0 og fikk en svak strammende følelse nederst i magen, akkurat som om det var en kynner... I forrige svangesrkap begynte jeg veldig tidlig med kynnere og hadde veldig mye av det gjennom svangerskapet, så jeg vet jo hvordan en kynner kjennes... For alt jeg vet kan det være tre små inni der... hehe
Sånn kan det gå Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Så tidlig har jeg også hatt kynnere og det bare med en i magen.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg husker jeg startet med det veldig tidlig forrige gang.. Har kjente noe jeg antar er kynnere nå også.. Når jeg stresser eller er i mye bevegelse generelt.. Er i uke 13.. Fra uke 16 og utover husker jeg at jeg hadde mange halveis sterke kynnere daglig i forrige svangerskap.. =)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2008 Hihi! Tenk å få kynnere allerede, da! dette er så utrolig gøy! :-D Koser meg med hvert minste lille tegn på graviditet! :-)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 Kos deg med kynnerne.. hehe.. Så koselig at du fikk den positive testen.. Husker inlegget ditt hvor jeg sa at ja du er jo gravid.. hehe.. =) Jeg ble vel mere lei meg når jeg her om dagen sto og pakket i esker.., bøyde og strakk meg og plutselig spente det til i magen og kjente at den var helt stram .. Kjente igjen følelsen av kynner og tenkte.. Neeeiii... Starter vi enda tidligere.. Husker jeg var veldig aka lei kynnere allerede uti 6 mnd forrige gang.. hehe.. =)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. oktober 2008 Hei elskling! Du, nå må du få den HELVETES msn`en din opp å gå! hehe ;-) *springer avgårde for å hjelpe gubbis med å fiske yngel*
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. oktober 2008 Ment på Bluberrypai!
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 8. oktober 2008 #9 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg skal jeg skal, slutt å mas ;-P
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 8. oktober 2008 Nei, jeg slutter ikke å mase før du får ut finger`n og rævva i gir! hehe ;-) :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå