Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Mistet kamera mitt i dag, veit at det er i huset mitt, men finner det ikke igjen! Noen her som er klarsynte som kan si meg hvor det er?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 nei ingen ting der, men i skapet ved det andre yttertøyet ligger et annet kamera, sikkert det du så, hehe
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 ingen flere klarsynte her i kveld, eller bare noen som har lyst til å tippe:)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg ser ikke noe kamera jeg. Men en stor kameraveske. Og den henger på en knagg av tre. Sånn knaggrekke... Har du noe sånt i huset? I en bod eller noe? Den ser litt gammel ut. Men det spiller vel ingen rolle, for kameraet du leter etter er ikke der. Du leter faktisk ikke etter noe kamera en gang... Du er jo bare nysgjerrig på hva slags svar du får. Var rart du ikke spurte hvor kjøleskapet ditt var. Hadde jo vært mye morsommere. Det ligger et kamera på benken. Et lite sånn digitalt et. Det er vel det du tenkte som var "borte".
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #6 Skrevet 10. oktober 2008 Haha, nei jeg hadde faktisk mistet kamera mitt, men fant det igjen under tv-benken, har et barn som hjelper med å rydde av og til:-) Har heller ingen gammel kameraveske, og kjøleskapet mitt har jeg full kontroll på hvor befinner seg, hehe, er ikke så surrete, trengte bare litt hjelp der og da. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå