Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Har nå i det aller siste fått urolige ben eller restless legs. Er 27 uker på vei. Aldri opplevd dette før. Er det vanlig i forbindelse med graviditet?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Ja, det er valdig vanlig. Kommer ofte i 3. trimester, men noen opplever det også før. Her er noen tips som kanskje kan hjelpe: en kort tur før sengetid, et varmt bad eller en kald dusj, massasje av affiserte muskler, moderat trening og å unngå koffein.
Tante Bassa Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Har hørt at ulltråd rundt anklene skal hjelpe. Har ikke forsøkt det selv, men min søster sier at det hjelper.
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Vanlig ja. Mener jeg leste inne på "uke for uke" at det hjelper å få i seg mer kalsium. (Men fult mulig at det gjaldt noe helt annet)
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Ulltråd (på èn fot) og magnesium gjorde susen for meg
birrisj05.02.09 Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 Magnesium og kalsiumtilskudd Hjelper mot leggkramper også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå