Gå til innhold

Enslige foreldre i Bærum.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Røde Kors, Homestart og helsekontoret for barn og unge har staret med møter for aleneforeldre. Førsta gången det var træff var denna veckan. Før de med barn 0-1 år har træff på måndagar kl 13.00. De med barn 1-6 år har træff på onsdagar 17.00- 19.00.

Jag har en liten gutt på 4 månader. Vi var dær i måndags. Det var vældigt trevlig men vi var inte så många. Hade varit vældigt fint om det var fler som hade lust att træffas. Ett bra sætt att læra kænna andra i samma livs situation och kunna dela olika erfarenheter osv .

Om ni ær intresserade på kan ni skicka mig ett pm så ska ni få tel nr dit.

Hoppas det ær någon som har lust att komma

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så oppslag om det i barnehagen til datteren min, men barna er hos pappaen sin på onsdager, så passet dårlig :o(

Skrevet

Hej.

Du kan sækert gå dit æven om du inte har med barnen. Då kan du ju læra kænna andra och træffa de ihop med barnen andra dagar.

Skrevet

Ja, det er jo sant, men føler det blir litt rart å dra dit alene ;o)

Hvor i Bærum bor dere hen da?

Skrevet

Førstår att det kanske kænns lite konstigt. Men de som startat detta ær vældigt søta och bra, så du skulle nog bli mottagen med øppna armar.

Jag och Linus bor på Haslum. Ni då?

Hur gamla barn har du?

Skrevet

Vi bor på Bærums Verk, og barna er 3 og 1 år :o)

Bare å si fra om du har lyst å finne på noe en dag, alltid koselig å bli kjent m andre som har barn =)

Skrevet

Kan gærna træffas vi. Næsta vecka har jag fult upp med besøk av morfar. Men veckan efter dær kan jag. Alltid roligt att læra kænna nya mænniskor.

Skrevet

åååååååå d hørtes kjekt ut! Skulle ønske de kunne ha noe lignende i Oslo..!

Skrevet

Jeg har nylig blitt alene med en jente på 7 mnd. Jeg blir gjerne med, men du skriver ikke hvor disse treffene er. Jeg har sendt deg en pm.

Skrevet

Det er på Røde Kors huset i Sandvika hver mandag kl. 13.00.

Røde Kors huset er det hvite store huset som ligger ovenfor Løkketangen senteret. Leif Larsens vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...