Gå til innhold

urinveisinfeksjon....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg begynnte på medisin igår, men har blitt verre idag...

igår kjente jeg egenlig ingen symptom, bare legen som som sa jeg hadde det, så fikk medisin og idag har jeg vært på do å tisset maaaaange ganger og vondt å holde på det før jeg går på do...

kjenner litt stikkinger i siden på ryggen også, har det noe med infeksjonen å gjøre?

skal ringe lege imorgen altså:) men kanskje noen andre som har sånn?? aldri hatt sånn før og er høygravid så må bli kvitt det før fødsel visst nok....men skal ikke det bli bedre etter en har begynnt på behandling?? eller må jeg gi det et par dager?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm... har du feber? det du kjenner i ryggen KAN være nyrebekkenbetennelse. Men det er sykt vondt.

Du kan nok kjenne det i dag, men det skal være myyye bedre i morgen. Er det slik i morgen, så ringer du legen. Blir det i ryggen verre, så ring legevakten i natt:) Det er ikke farlig om du venter til i morgen, men det kan være du skal ha annen medisin, og så er du jo høygravid.

Er det sånn 3,5 dagers kur du har, eller har du fått for 7 dager? Selexid?

Skrevet

har ikke feber nei...

har fått tabeletter for 6 dager...furadantin 50mg heter de...

Skrevet

JEg har ikke hatt den typen medisin, men du kan jo søke på felleskatalogen.no, for info om den.

Så lenge du ikke har feber, så vil jeg tro at det du kjenner i ryggen ikke er nyrebekkenbetennelse, men jeg kan jo ikke være sikker. Du får nevne det for legen om du ringer i morgen:)

Og om du begynte på medisinene i går kveld eller i dag, så tar det litt tid før det virker.

Og det er helt normalt å føle seg ganske syk når en har urinveisinfeksjon. Jeg blir av og til omtrent sengeliggende av det, og det er med medisin;)

God bedring:)

Skrevet

okey, takk for svar:) ringer legen imorgen å hører jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...