Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Skal begynne i ny jobb, over 600 000 kr i lønn, mye ansvar og utfordringer, men nå finnes jeg ikke motivert lenger. Har lyst til å trekke meg.....Huff a meg for en tulling jeg er!
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Du har nok bare fått litt kalde føtter, det er helt normalt. Ikke trekk deg, du skal se at du finner motivasjonen igjen. Det er jo kjempe bra betalt og en utfordring for deg sier du jo. Det er jo i seg selv en motivasjon! Dette klarer du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå