LykkelitenAprilSpire Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 at en har det bra sammen selvfølgelig. Det viktigste for meg, er at jeg vet at samboeren min elsker meg - noe han er flink å fortelle meg hver dag. At jeg vet at han alltid er der for meg, og at han er min aller beste venn!!!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Kommunikasjon, definitivt! Uten det har man ingenting..
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Trivsel syns jeg viktigst.. Tror jeg.. Hm, det er egentlig et vanskelig spørsmål om man bare skal velge èn ting. For det er jo kombinasjonen av flere ting som gjør et forhold bra. For meg er det da utrolig viktig at begge trives i forholdet, og for meg trengs det åpenhet, ærlighet, kommunikasjon, forståelse, ydmykhet og myyye mer for at et forhold skal være bra. Det er også utrolig viktig med stå-på-vilje. Veldig mange forventer at et forhold er en dans på roser, men så slår hverdagen inn og da blir det problemer. Da er det utrolig viktig at begge parter i forholdet har vilje til å jobbe seg gjennom de tøffere periodene og ikke gir opp pga en liten fartsdump. Og for at partene skal ønske å gjøre det så må de jo trives i forholdet.. Hmm, det var egentlig ganske viktig. Men sex er iallefall ikke det viktigste, det hadde jeg kunne klart meg uten så lenge alt det andre hadde vært på plass. (Tror jeg).
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 En kombinasjon av mange ting. For meg er det viktig at jeg føler at vi er nær hverandre, at vi er bestevenner og gode elskere. (betyr ikke at vi kun har det bra, bestevenner kan også krangle og være uenige)
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 Vi har det bra sammen, samme humor og har det veldig morsomt ilag. Men han klikker når han ikke får sex så ofte han vil. Jeg prøver å gi han det men orker ikke alltid om kvelden når ungene har lagt seg. Er utslitt!! men han skjønner jo ikke det! dessuten er det dritvondt der nede dagen etter vi har hatt sex så klarer ikke ha det to dager på rad. En annen ting han klager på er at han får ikke ta på puppene mine når han vil (les hele tiden). Jeg ammer så det blir helt feil for meg. Avtennende rett og slett, men det skjønner han heller ikke. Nå har han tenkt å gå i fra meg fordi han ikke får nok sex. Han sier det er det viktigeste i et forhold! Er det vanlig??? Jeg føler han bare er ute etter sex. Er seriøst det eneste han tenker på. Sa før i dag at jeg skulle ta paracet fordi jeg hadde skikkelig vondt i hodet, og da begynner han å furte fordi da blir det ikke noe på han i kveld. Han er mer opptatt av seg selv enn hvordan jeg har det. Dette ble litt rotete.. jaja.. HI
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 8. oktober 2008 #7 Skrevet 8. oktober 2008 Oi, dette var spesielt. Kan det være at han har behov for mer nærhet med deg? Har han alltid vært slik, eller har det kommet etter dere har fått barn? Noen menn kan jo føle seg veldig tilsidesatt av sin partner etter de har fått barn. Vi kvinner er veldig flink å glemme forholdet når vi får en liten baby i armene våre. Om ikke noe av dette stemmer, så anbefaler jeg at dere går til samtaler med en psykolog eller rådgiver som kan hjelpe dere med å ordne opp i problemet. Det er iallefall ikke rett å at du skal presses til sex. Og at han mener sex er det viktigste i et forhold er ganske rart, for det er det jo absolutt ikke. Prøv å få han med til familierådviger eller noe lignende, det blir rett og slett for dumt om dere skal avslutte et forhold hvor det er barn med i bildet pga sex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå