Gå til innhold

klarer ikke å gi slipp.. :p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere enn meg som ikke klarer å gi slipp på barnimagen selv om dere har født? Tar meg selv i å være mer her inne enn på dinbaby. Er jo bare fremmede nick der inne....hvor blir alle av etter de føder? Ikke der iallefall...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihi..kjenner meg igjen ja!! Sitter her og ammer den lille og har absolutt ikke lov til å henge her inne mer...men jeg klarer ikke å la være :)

Dinbaby er liksom ikke d samme..

Når d gjelder nicket så endra jeg mitt etter fødselen så kanskje andre har gjort d samme!

:o)

Skrevet

Kjekt å vite at jeg ikke er alene,hihi

Ser du ble mamma to dager før meg. Står alt bra til? :)

Småen her vil ikke suge skikkelig på puppen,så her er det styr med pumping og mating med sugekateter og masse stress. :/ Håper han skjønner tegningen snart. :)

Skrevet

Hei jenter...Jeg greier heller ikke gi slipp..sitter her omtrent halve dagen å leser om hva folk lurer på å svarer ofte om jeg kan.

Hvordan går det med nurkene deres?

Jeg sitter her med verdens søteste prinsesse i armene å koser meg.

Skrevet

Her går det egentlig veldig bra...vi har vært veldig heldig med amminga så vi får håpe det fortsetter slik. Er veldig redd for brystbetennelse og slikt som kan ødelegge for oss :)

Ellers forsvinner dagene i bleieskift, mating og soving. Hvem visste at det kunne være så koselig!!

Syns tiden bare flyr avsted jeg...

Men lillegutt vet å gjøre hverdagen morro for mamma...det beste han vet er nemelig å bæsje og tisse...etter at bleia er tatt bort ;-)

Er dere mye ute å farter eller??

Vi har for det meste vært inne den første tiden...men skal snart ut å prøve vogna :0)

Det frister ikke å farte rundt i byen for jeg går kun rundt i joggebukser..husker ikke hva jeg brukte å ha på meg for ni måneder siden jeg..vet ikke om jeg tørr å prøve gamle bukser heller...

Skrevet

Fikk baby 20.6 jeg! Hehe... Å er fortsatt inne å titter her:-) Er det egentlig ett forum her inne for oss som har fått?

Gjest Lindus:) med lille Jesper
Skrevet

Hi-hi....så godt å se at det er flere som fortsatt vanker her inne ;) Vi fikk en liten gutt 4 september, men jeg må liksom inn hit å titte likevel. Er så koselig å lese om alle som får baby syns jeg.

På "Din baby" er det et forum som heter småtroll 0-1 år, og det er vel beregnet på oss som har små babyer. Jeg er noen ganger der inne, men ikke så ofte.

Hvordan går det med dere andre som har fått? Her begynner vi å få litt rutine på ting....Jesper sover fra midnatt til ca kl 06.00-06.30, og det er så deilig. Fikk brystbetennelse for noen uker siden, og måtte gå på en ukes kur med antibiotika...det var ikke morro. Men nå begynner amminga å ta seg opp igjen...takk og lov...men Jesper må få litt tillegg innimellom da. Ellers er det bare kos, og nå har han begynt å smile også :):)

Vi har ikke farta så mye den første måneden....vært mye hjemme og slappet av...hadde en lang og tøff fødsel, så har hatt litt behov for å hente meg inn igjen. Men nå begynner vi å røre litt på oss...små turer til sentrum og på besøk til andre med små barn. I dag er det barselgruppe på helsestasjonen for første gang, så det blir spennende!

Skrevet

Jeg fikk en gutt 14/9 og henger også her inne av og til. Ikke så ofte som på slutten av 3.trimester da...det har jeg ikke tid til ;-)

Synes småtroll 0-1år er greit, men synes det skulle vært et eget forum for oss som akkurat har født...

Jeg begynte med turgåing 1 uke etter fødsel. Trenger å komme meg ut av huset og få kroppen litt i gang. Ellers merker jeg forskjell på at jeg har mye mindre tid nå enn det jeg hadde etter jeg fødte førstemann. Passer på å få unna alt husarbeid og lignende så lenge storebror er i barnehagen. Han trenger jo også mer oppmerksomhet nå...

Skrevet

Er så enig..det skulle absolutt vært et forum for oss som nettopp har fått! Tror det går en stund før vi føler oss "hjemme" på småtrollforumet.

Men jeg ville sikkert likevel vært her inne litt for det er veldig mye koselig å lese her :)

Skrevet

Er det noe dere styrer unna når det gjelder mat med tanke på amminga?

Jeg spiser masse trønderfår...for å gjøre opp for 9 måneder uten.

Ellers prøver jeg å holde meg unna kullsyre, kål og løk.

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...