Gå til innhold

Dere som har kermaisk topp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Polerer dere / bruker dere slik keramisk topp rens til den. Slik som skal tas på med og kneges med papir?

Og hvor ofte bruker dere den?

Sto på boksen at en burde bruke den hver dag. Det gjør ikke jeg..

Jeg gjør det, merker jo at den skinner mye mer. Og at den holder seg finere.. Nå hadde det vært tomt lenge lenge her så måtte ta en runde idag, så nå føler jeg komfyren skinner når jeg kommer ut på kjøkkenet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker ikke det noe ofte nei, men inni mellom:) Blir blankt med rikelig varmt vann på ei fille, så poler av med kjøkken papir...:)))

Skrevet

Sto noe om det fastbrent belegget ble vekke av varmt vann, så derfor skulle en ha slik keramisk rens på hver dag. Er dette bare salgstrikk?

Jeg bruker også til vanlig bare varmt vann, og tror jeg brukte Jif skuremiddel før i tiden.. Men merket jo at det kom masse brunt grums på papiret, og at den skinner mer nå enn vanlig..

Skrevet

Har aldri brukt det, men kanskje det er en ide' og kjøpe det. Hvor selges det?

Bruker forøvrig salo og vann. Innimellom jif

Skrevet

Kjøper det i vanlige dagligvare butikker. Jeg fikk en med meg når jeg kjøpte komfyren så er nok noe i det..

Fant en til stek ovns rens også, men det skal mannen få ta seg av. Det skulle sprayes på og virke minst en time for så å tørkes av.. Jeg er ikke flink til å vaske inni stek ovnen, eller det vil si, jeg vasker jo men får det jo aldri rent, så håper dette vil hjelpe..

Skrevet

hehe:) fant frem den keramikk topp rens som var med ovnen som jeg kjøpte for 2 år siden, tenkte jeg skulle ruke den nå da, soden det ble snakk om det... å skal si der at det ble faktisk litt blankere enn med varmt vann og papir, men ikke mye, så sverger fortsatt til vann til hverdags, og bruke heller den andre til helgevask o.l..hehe, så på flaska at den kostet 100kr for 250ml...det er mye!

Skrevet

Ikke hver dag nei, men hvis noe har kokt over eller det er sølt på toppen:) Holder seg skikkelig blank å fin med den rensen i alle fall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...