babymaker skal ha en jente til Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Snuppa mi på 2år har begynt å sove i seng for store jenter ) Det går så fint og legge henne om kvelden men morgenen er helt pyton. Hun står opp alt mellom 4.30 og 6. Men jeg syns det er for tidlig!! Har prøvd å følge henne tilbake til senga. prøvd å legge henne i vår seng og også legge oss i hennes seng.. men ingen ting funker. 4.30 er morran det!! Noen råd? Ellers hjelper det jo og få høre at det er flere som har det på samme måte også )
erteposen + 4 Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Har det endret seg etter hun kom i den store senga? Sov hun fint i sprinkelsenga så hadde jeg sikkert vurdert å bytte tilbake. Er avhengig av en morgen som starter litt senere:) Er hun ikke trøtt? Sover hun på dagen? I så fall hadde jeg vurdert å kutte ned/ut soving på dag.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Nei 430 er ikke morgen. Har og hatt unger som har prøvd å stå opp midt på natta, men da er det tilbake til egen seng og bli der til tidligst halv sju. Men om du vil sove om morningen så er vel ikke en baby til noen god ide?
babymaker skal ha en jente til Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2008 hun sov lenger i sprinkelsengen ja. I helgene setter vi opp reise senga og da sover hun til ca 7. og det er jo så bra Holdningen min har vært at om vi gir opp vanlig seng nå så må vi jo en eller annen gang over i den igjen og må sansyneligvis igjennom dette en gang til.. Om det ble forståelig ) Hun er ikke kjempe trøtt kl 4.30 nei.. prøvde å kutte ned på sovingen på dagen men da ble hun ett troll kl 17 hehe og hun sov ikke noe lenger om morgenen. Hun sover ikke mer enn en time på dagen da.. da våkner hun av seg selv.
erteposen + 4 Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Hva med en sengehest da? Kan det holde henne tilbake? Tror kanskje at dere må følge henne tilbake hver gang hun kommer inn systematisk og konsekvent. Har hørt om foreldre som har god erfaring med en "vekkerklokke". Den lyser når det er morgen, og ligger barnet i sengen sin til da blir det klistermerke på et skjema.
babymaker skal ha en jente til Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2008 eh... At jeg ønsker og sove lenger om morgenen nå er ingen grunn til å ikke ønske seg flere barn hehe følte nesten du tok meg for å være fjortis mamma som ikke tenkte på annet enn seg selv jeg nå! ) Håper du mente det som en spøk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå