Gå til innhold

Vet dere hva jeg har gjort i dag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har rett og slett tatt kontakt med et vaskebyrå. Og de skal komme på befaring og gi en pris på vask av hus:-)

Jeg forstår jo nå at i den formen jeg er så er kanskje 3 etg litt i meste laget.

Men jeg tør rett og slett ikke å invitere hvem som helst inn for å vaske.

Det føles tryggere på en måte når man har et organisasjonsnr. og forholde seg til;-))

Så nå skal du se, om noen uker sitter jeg på kafè mens huset blir vasket....... Ja vi rike har det godt......( som får lønn av nav ha ha ha)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldiggrisen!!! Men forøvrig... jeg slipper hoftene dine... så da unner jeg deg litt hjelp i huset!!!

Ps... jeg vet om ei her inne som GJERNE vil gi bort vaskehjelpen sin;=P Jeg tror faktisk hun betaler deg for å overta!

Skrevet

Det synes jeg hørtes VELDIG lurt ut!!! Du kan kanskje få støtte til kostnaden også? Eller trekke fra på skatten for sykdomsutgifter? Sånn sett er det sikkert greit å ta det hvitt. Jeg tuller ikke med deg nå, altså. Du kan ikke holde på med vasking når kroppen er så dårlig, vet du :)

Det er ikke lett å finne noen som man vil "invitere inn" og levere nøkler til. Jeg har i dag fått nøklene tilbake av min gode venn fra Polen. Er rett og slett drit lei av at han ikke gjør som jeg vil. Han får jo penger for f.....

Men i hvert fall: lykke til! Håper du får en god pris :)

Skrevet

Ha ha, jeg gir ham ikke videre til noen jeg vil vel her i livet! Men nå er jeg kvitt'n :)

Skrevet

SMART!!!!

Og sjekk det du, kanskje du har krav på å få dekket noe av det med din diagnose!!

Skrevet

Så lurt da. Vasking av hus er liksom ikke det aller lureste når man har sånne plager som du har.

Lykke til med å finne god vaskehjelp!

Det forundrer meg ikke om du også har krav på litt økonomisk støtte til det også...

Skrevet

Veldig fornuftig prioritering!!!!! Håper du finner noen flinke ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...