Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

..når æ ser den reklamen for Blå Kors, der ho jenta legg lillesøstra å ordne sæ sjøl å alt sammen. Blir helt på gråten hver gang æ ser den, å æ e ikkje hormonell en gang lenger.

Dette e en sak æ støtte skikkelig mye å vil at så mange som mulig engasjere sæ. Tenk at det (å mye verre) e hverdagen til 120 000 barn i Norge!

Støtt TV-aksjonen, gi et bidrag (penga eller hjelp til å samle inn penga, finn på ting i nærmiljøet få barnehagen til å ha middag som foreldran betale for etc.).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt enig med deg støtt en god sak,

Skrevet

Enig, møt bøssebærere med det en kan avse til den gode saken og et smil!

Skrevet

Dette året skal jeg melde meg som bøssebærer.

Blåkors gjør en fantastisk jobb!

Må bare si at den reklamen er utrolig bra, de har vært dyktige de som har laget den. Målet er å la oss kjenne det i hjertet og det klarer denne reklamen!

Skrevet

Har ikke sett den reklamen, men jeg trodde jeg skulle stryke med av den der Kari Trå (tror jeg?) var på besøk på et russisk barnehjem (tror det var russisk) og gikk og bar på en liten knott mens resten av ungene lå i "binger". Uff, stakkars små!

Jeg fikk vondt av sånne reklamer før også, men etter at jeg ble mamma har det liksom tatt helt av.

Skrevet

*bølle opp* fordi æ syns det e en så viktig sak

Støtt opp om det her folkens!!! :o)

Skrevet

Huff, hjertet blør for barn som lever med en eller kansje to foreldre som ruser seg.

Håper virkelig folk vil bli flinkere til å melde fra, og at barnevernet griper inn slik at familiene får den hjelpa de trenger.

Skrevet

hvor melder man seg som bøssebærer?

jeg vil virkelig støtte denne saken på alle måter jeg kan....!!

vokste selv opp med 2 foreldre som ruste seg og dette brenner jeg skikkelig for!!!!

Skrevet

Uff ja, det er grusomt å tenke på korleis mange barn har det. Etter å ha fått unge sjølv så kjenner ein det meir på kroppen også. Skal støtte Blå Kors via giro me da, sidan me ikkje kjem til å få bøssebærere på døra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...