Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 ..når æ ser den reklamen for Blå Kors, der ho jenta legg lillesøstra å ordne sæ sjøl å alt sammen. Blir helt på gråten hver gang æ ser den, å æ e ikkje hormonell en gang lenger. Dette e en sak æ støtte skikkelig mye å vil at så mange som mulig engasjere sæ. Tenk at det (å mye verre) e hverdagen til 120 000 barn i Norge! Støtt TV-aksjonen, gi et bidrag (penga eller hjelp til å samle inn penga, finn på ting i nærmiljøet få barnehagen til å ha middag som foreldran betale for etc.).
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 helt enig med deg støtt en god sak,
OsloMor Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Enig, møt bøssebærere med det en kan avse til den gode saken og et smil!
Jerrys jente Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Dette året skal jeg melde meg som bøssebærer. Blåkors gjør en fantastisk jobb! Må bare si at den reklamen er utrolig bra, de har vært dyktige de som har laget den. Målet er å la oss kjenne det i hjertet og det klarer denne reklamen!
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Har ikke sett den reklamen, men jeg trodde jeg skulle stryke med av den der Kari Trå (tror jeg?) var på besøk på et russisk barnehjem (tror det var russisk) og gikk og bar på en liten knott mens resten av ungene lå i "binger". Uff, stakkars små! Jeg fikk vondt av sånne reklamer før også, men etter at jeg ble mamma har det liksom tatt helt av.
Jerrys jente Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 http://www1.nrk.no/nett-tv/prosjekt/743 Her kan dere se reklamen og andre klipp. Den reklamen vi snakker om heter "det hemmelige landet, hjemme hos jente"
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 *bølle opp* fordi æ syns det e en så viktig sak Støtt opp om det her folkens!!! )
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #8 Skrevet 9. oktober 2008 Huff, hjertet blør for barn som lever med en eller kansje to foreldre som ruser seg. Håper virkelig folk vil bli flinkere til å melde fra, og at barnevernet griper inn slik at familiene får den hjelpa de trenger.
balsam Skrevet 9. oktober 2008 #9 Skrevet 9. oktober 2008 hvor melder man seg som bøssebærer? jeg vil virkelig støtte denne saken på alle måter jeg kan....!! vokste selv opp med 2 foreldre som ruste seg og dette brenner jeg skikkelig for!!!!
hit og dit Skrevet 9. oktober 2008 #11 Skrevet 9. oktober 2008 Uff ja, det er grusomt å tenke på korleis mange barn har det. Etter å ha fått unge sjølv så kjenner ein det meir på kroppen også. Skal støtte Blå Kors via giro me da, sidan me ikkje kjem til å få bøssebærere på døra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå