Gå til innhold

HJELP! Er det noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos jordmor i går og han ligger med hodet ned. I dag har det vært sånn at hver gang han har bevegd seg, har det gjort vondt i bekkenbenet (eller hva det nå heter det de skal gjennom) Husker sist jeg gikk gravid at det var vondt da hodet festet seg.

Har tenkt at det kan være det han har begynt med nå, MEN jeg er bare 32 uker på vei i følge ultralyd. Ifølge egne beregninger er jeg nesten 34 uker.

Kan det virkelig være at han er begynt og skru seg lengre ned i bekkenet? Synes det er idlig, spesielt med tanke på at jeg er 2. gangs, og et eller annet sted har jeg lest at nr 2 fester seg sjelden før rett rundt fødsel.

Dette er ikke smerter i forb. med bekkenløsning, for de har jeg også og det er helt annerledes...

Hvis noen kan gi meg et svar, blir jeg veldig glad:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg:o)))

Jeg vet ikke om jeg kan svare på akkurat på det du lurer på. Men jeg er tredjegangsfødende og gutten la seg ned allerede i uke 29. Jeg kjenner igjen smertene dine, hadde det og har det på samme måte. Tror det er fordi har borrer seg litt vei, snur litt på seg osv. Dette kjennes utrolig ubehagelig. Jeg er 32+5 og han er inne der fortsatt. Man kan gått gå slik frem til termin, og det er noen smertefulle uker. Kjenner nedpresset ennå og føler jeg må bæsje(sorry) hele tiden.

Dette ble rotete, men håper det hjelper litt:o))

Masse lykke til:o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...