Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Mildrid?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker ikke helt klangen i navnet, eller mangel på klang blir det vel. Tenker snerpete gammel dame.

Skrevet

Det er som Harriet. Så snerpete og originalt at det blir litt kult.

Skrevet

Har samme forholdet til det navnet som til Thea. Det var et gammel dame navn, og når små jenter får det blir alt annerledes.

Skrevet

Må kalle jenta mi det...in the future! ;)

Skrevet

Den eneste jeg vet om med det navnet var ei psykisk syk dame som pleide få sitte på med skolebussen da jeg gikk på barneskolen. Hun satt og vugget med kroppen og kjederøykte og når det kun var sneipen igjen så spiste hun den...

Så..... ikke akkurat et navn jeg ville brukt. ;-)

Skrevet

Synes det er kjempefint!!

Traff en aldeles nydelig jente ved det navnet i sommer.. Hihi, hun fulgte etter oss, og fikk være med oss på lekeplassen, he he. Helt til å spise opp vakker jente:o)

Skrevet

Veldig flott! Litt gammeldags ja, men annenhver gamle dame på sykehjem hette jo en tid Anna ,så gammel dame navn vil hele tiden komme igjen!! Mange nydelige gamle navn en nesten har glemt.Gjertine,Alis,Engeline,Levi,Mali,Josefine osv..

Skrevet

Jeg liker egentlig navnet/den typen navn, men akkurat Mildrid kjenner jeg ei dame i jobbsammenheng, og det har ødelagt det litt for meg :o/

Skrevet

Det navnet er litt ødelagt for meg også, Hadde en vikar på barneskolen som var helt grusom. Gammel kjerring som hadde så dårlig ånde at vi holdt på å svime av!

Skrevet

Ser for meg at det blir mange HÆ? og gjentagelser gjennom årene.

Og nei, jeg syntes det var fælt.

Skrevet

Nope dessverre. Kunne ikke ramlet meg inn å kalle barnet mitt det. Ser for meg en gammel sur dame.

Skrevet

Jeg synes det er et veldig fint navn. Ser for meg ei søt lita tøtte:)

Skrevet

Nei det synes jeg ikke var noe fint i det hele tatt.

Fikk Flettfrid assosiasjoner.

Gjest Nydelige Christina+FØDEKLAR!
Skrevet

Nei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...