FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 nei, jeg tenker melena med en gang.
cherry coke Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Betyr ikke det koagulert blod eller noe?=) Ikke så pent, synes jeg.
Gjest -<<- Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Nei. For nær melena. Og det bør ingen hete.
FrøkenSprøken Skrevet 8. oktober 2008 #7 Skrevet 8. oktober 2008 Hehehe... Jeg tenker også på melena! Skikkelig ekkelt å ha et navn som folk forbinder med den ekleste lukten på denne jord, da!
Synnøve_Solbakken Skrevet 8. oktober 2008 #8 Skrevet 8. oktober 2008 Uff tenker også melena desverre, men for dem som ikke kjenner til det så er det sikkert greit. Syns Elina, Eline, Malin og Malene er finere (ikke helt det du spurte om men).
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 8. oktober 2008 #10 Skrevet 8. oktober 2008 Nja, da synes jeg Malina er bedre.
Jenny-penny Skrevet 8. oktober 2008 #12 Skrevet 8. oktober 2008 synes de er ett "tomt" navn, det gir liksom ikke noe...
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #14 Skrevet 8. oktober 2008 Er det ikke blodig avføring eller noe? Liker Elina bedre.
ventejenta Skrevet 8. oktober 2008 #15 Skrevet 8. oktober 2008 Hehe, jo melena betyr blodig avføring.. Jeg tenker alltid når jeg hører navnet Melina eller lignende navn, at foreldrene iallefall ikke er sykepleiere eller leger....
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #16 Skrevet 8. oktober 2008 hehe...tror jeg bare stryker det med en gang jeg:) hva synst dere om Ella, Leandra, Selina og Thea da??
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #17 Skrevet 8. oktober 2008 Thea er GØRRkjedelig, Norges mest brukte jentenavn i 2007 - synes dessuten det er lite tak i det. Celina er helt greit, Leandra liker jeg ikke, synes for øvrig Leander er harry. Ella er vakkert og klassisk
FrøkenSprøken Skrevet 8. oktober 2008 #18 Skrevet 8. oktober 2008 Nei, melena er blodblandet avføring som kommer som et tegn på at pasienten er nær døden. Det er rett og slett lukten av død...
Synnøve_Solbakken Skrevet 8. oktober 2008 #19 Skrevet 8. oktober 2008 Ella og Thea er fine, men ville nok tatt Ella av de to
FrøkenSprøken Skrevet 8. oktober 2008 #20 Skrevet 8. oktober 2008 Ella er virkelig nydelig! Det vurderer vi sterkt til nestemann, men regner vel med at det blir Ellinor, for å kalle opp min bestemor, og så bruker vi Ella til vanlig. Leandra ble for "prinsessenavn" for min smak. Samme med Selina. Og Thea er oppbrukt, men fint.
prebs Skrevet 9. oktober 2008 #21 Skrevet 9. oktober 2008 Nei, liker ikke Melina. Malene er fint...: )
Tøysetipp Skrevet 9. oktober 2008 #23 Skrevet 9. oktober 2008 Nei, altså... Ella og Thea er fine, ordinære navn synes jeg.
Skravlefruen med huleboer Skrevet 9. oktober 2008 #25 Skrevet 9. oktober 2008 Studentmamma og ERLEND: tror du har misforstått litt.. blod i avføringen trenger slett ikke være et tegn på at man er nær døden. Blodi avføringen er ikke akkurat ett positivt tegn - men det kan være alt fra betennelse i tarmen - til kreft i tarmen - til blødende magesår eller så uskyldig som en hemoride (da er det ikke blod i avføringen akkruat da men...) Hvorfor skal døende liksom plutselig få blod i avføringen?? Men ellers.. syntes navnet er for nært melena ja.. og det er ikke akkurat så kjekt å bli sammenlignet med ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå