Gå til innhold

synest dere navnet Melina er fint da? u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, jeg tenker melena med en gang.

Skrevet

Betyr ikke det koagulert blod eller noe?=) Ikke så pent, synes jeg.

Skrevet

Nei. For nær melena. Og det bør ingen hete.

Skrevet

Hehehe... Jeg tenker også på melena!

Skikkelig ekkelt å ha et navn som folk forbinder med den ekleste lukten på denne jord, da!

Skrevet

Uff tenker også melena desverre, men for dem som ikke kjenner til det så er det sikkert greit. Syns Elina, Eline, Malin og Malene er finere (ikke helt det du spurte om men).

Skrevet

Nei

Skrevet

Nja, da synes jeg Malina er bedre.

Skrevet

synes de er ett "tomt" navn, det gir liksom ikke noe...

Skrevet

Er det ikke blodig avføring eller noe?

Liker Elina bedre.

Skrevet

Hehe, jo melena betyr blodig avføring.. Jeg tenker alltid når jeg hører navnet Melina eller lignende navn, at foreldrene iallefall ikke er sykepleiere eller leger....

Skrevet

hehe...tror jeg bare stryker det med en gang jeg:)

hva synst dere om Ella, Leandra, Selina og Thea da??:)

Skrevet

Thea er GØRRkjedelig, Norges mest brukte jentenavn i 2007 - synes dessuten det er lite tak i det. Celina er helt greit, Leandra liker jeg ikke, synes for øvrig Leander er harry.

Ella er vakkert og klassisk :)

Skrevet

Nei, melena er blodblandet avføring som kommer som et tegn på at pasienten er nær døden. Det er rett og slett lukten av død...

Skrevet

Ella og Thea er fine, men ville nok tatt Ella av de to :)

Skrevet

Ella er virkelig nydelig! Det vurderer vi sterkt til nestemann, men regner vel med at det blir Ellinor, for å kalle opp min bestemor, og så bruker vi Ella til vanlig.

Leandra ble for "prinsessenavn" for min smak. Samme med Selina.

Og Thea er oppbrukt, men fint.

Skrevet

Nei, liker ikke Melina.

Malene er fint...: )

Skrevet

Nei, altså...

Ella og Thea er fine, ordinære navn synes jeg.

Skrevet

Nei, huff tenkte på Melena med en gang

Skrevet

Studentmamma og ERLEND: tror du har misforstått litt.. blod i avføringen trenger slett ikke være et tegn på at man er nær døden. Blodi avføringen er ikke akkurat ett positivt tegn - men det kan være alt fra betennelse i tarmen - til kreft i tarmen - til blødende magesår eller så uskyldig som en hemoride (da er det ikke blod i avføringen akkruat da men...) Hvorfor skal døende liksom plutselig få blod i avføringen??

Men ellers.. syntes navnet er for nært melena ja.. og det er ikke akkurat så kjekt å bli sammenlignet med ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...