Gå til innhold

Er dere medlem/ støtter dere noen foreninger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er medlem av Norsk Luftambulanse og Røde kors. Syntes det er to gode organisasjoner som gjør en veldig god jobb. Kunne tenkt meg og støttet Landsforeningen for hjerte og lunge syke..

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, er ikke det, har tidligee vært medlem av rødekors. Synes det er mange gode organisasjoner, men jeg tar meg ikke råd til å støtte noen av dem.

Skrevet

Nei er ikke det....

Skrevet

Jeg er ikke medlem av noenting, det har vi egentlig ikke råd til akkurat nå. Vi har så vi klarer oss, men har ikke råd å spare mer enn til barna.

Vi får av og til noen greier i posten som du kan betale inn og støtte f.eks. blindeforbundet eller kreftforeningen eller noe. Og hvis det ikke står beløp på giroen så pleier vi noen ganger å betale 100 eller 200. Men når du får en giro på 200 kr i posten for å støtte noe så blir det for frekt for meg, og giroen går i søppla!

Støtter gjerne når det er åpent og en føler det er frivillig.

Skrevet

Var tidligere medlem av luftambulansen. Støtter nå Dyrebeskyttelsen på mer eller mindre fast basis.

Vil gjerne få komme med en oppfordring når det først er snakk om frivillige foreninger (og spesielt for dyrebeskyttelsen som står mitt hjerte nærmest) Hvis dere er i beit for en julegave til en som har "alt" så går det an å gi en donasjon til en forening. I fjor ga jeg 500 kr til dyrebeskyttelsen til en i familien og hun fikk da et kort hvor det sto hvor mye som var gitt og hva de skulle bruke pengene til. De selger også småting med logoen på i butikken på DOOA.no

Det var førjulstidas lille oppfordring fra meg :))

Skrevet

Jeg er medlem av Røde Kors og sambo av Norsk Luftambulanse. Har tenkt å støtte MS foreningen også, det er en grusom sykdom og de trenger alt av midler de kan få til forskning for å finne en kur. pr dags dato har de ingen..

Skrevet

Jeg har et fadderbarn på 7 år i hviterussland, gjennom SOS barnebyer. Har vært det i 3 år nå, og synes det så koselig. Sender henne små gaver i ny og ned, og får bilder og brev tilbake (sos-mamman skriver). Barna mine synes og det er spennende at vi er med å hjelper ei jente som ikke har hatt det så greit i livet.

Skrevet

Jeg er medlem i amnesty international og så har jeg et fadderbarn via SOS barneby. Jeg har lyst å støtte dyrebeskyttelsen også og har planer om det fra januar av:)

Skrevet

Medlem i Norsk Revmatikerforbund og Norsk Luftambulanse.

Støtter Foreningen Uventet Barnedød og Blindeforbundet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...