Gå til innhold

Er dere Blodgivere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt på å bli det, men har aldri blitt noe med meg..

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, je ger for pysete, kvier meg til å ta blodprøver. Var så glad da jeg i andre svangerskap slapp å ta like ofte som i første.

Skrevet

nei, men har lyst, men er ikke noen blodbank her i nærheten...

Skrevet

Jeg har vært det, og hadde et opphold pga lave jernlage, graviditet osv. Fikk selv oppleve at det er fint med litt blod i banken, så nå har jeg meldt meg igjen:)

Skrevet

Nei jeg er ikke det. Burde gjerne være det. Men jeg blir jo svimmel og dårlig av en blodprøve..

Skrevet

Hvorfor i all verden ble jeg anonym tro??

Skrevet

Ja jeg kan ikke bli nå som jeg er gravid og skal snart amme.. Så får vente ett års tid, så får jeg se om jeg kommer på det da..

Her er det slik tappe dag en dag i mnd eller hva det er, men vi slipper iallefall å reise bort. Det hadde gjort saken straks mer vanskelig..

Skrevet

Ja, det er jeg.

Det er en veldig liten ting for meg å gjøre.... som kan gjøre så mye for de som trenger blodet.

Tar maks 1/2 time 4 ganger i året.

Og til de som tror det er vondt.... Det er IKKE vondt.

Det er et lite stikk og det er det hele ... ;o)

Skrevet

Signerer på det Anyone. Gjør ikke vondt i det hele tatt og man får veldig god oppfølging hvis man blir uvel.

Jeg ga tidligere, men har problemer med å holde jernlageret mitt høyt nok så fikk beskjed om at jeg like godt kunne vente noen år med å melde meg igjen :(

Nå ammer jeg jo så nå blir det ikke på en stund uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...