Gå til innhold

Hva har dere?? pengesluk her :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha :) jeg husker faktisk ikke hva mitt heter jeg.. *flau*

Men jeg får iallefall 120 ringeminutter og 90 sms gratis hver måned, noe som for meg tilsvarer kr 0 i mobiltelefonregninger :))

Er det One Call mon tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Onecall. Dyreste regninga jeg har hatt er på 146kr.. Ligger rundt 50kr mnd. Men ringer ikke halvparten så mye som du da. Mtu hat et abn som er ganske billig hvis man ringer mye/sender mye sms.

Skrevet

har netcom u can 2 abb. ringer gratis til alle som har u can 2 og sender gratis mld til de.. ellers bet. jeg bare oppstarts pris til resten med netcom.... har i tillegg sms mania jeg da men jeg sender ratt 2000 mld på en mnd:p koster da også 128 fast men når du får abb kan du velge om du vil ha 1200 i ringetid (det betyr at du trekker 100 kr pr mnd i ett år) eller en billig tlf... i fjor valgte jeg 1200 kr og i år kjøpte jeg en skikkelig drit bra tlf billig... =) jeg anbefaler dere virkelig det... send meg pm så kan jeg evt gi nr ditt til opperatøren eller deg nr hans=)

Skrevet

Har onecall. Regningene ligger på mellom 100-300 pr.mnd. Superbillig.

Men nettverket svikter noen ganger, umulig å få kontakt med kundeservice på kort tid. Men om du godtar dette er det genialt.

Skrevet

glemte å si at jeg ringer moderat og sender drøssevis med smser:-)

Skrevet

har tele2, og har regninger på ca 800 i mnd. sender mange sms og ringer ganske mye også. synes ikke det er sååååå ille. har vi hvert i utlandet ligger de på 1000-1200kr.

hadde one call før, men da var det bare tull, fikk regninge rpå 800kr i mnd ( bare meg) og fikk alltid bare purring og ikke regning først... tror jeg ble veldig snytt for å si det sånn- burde jo være vanskelig å ringe for 800kr når det er så mye gratis. eller?

har vurdert å prøve det igjen. men får se. samboeren min er litt skreptisk etter sist.

Skrevet

Har one call. Hadde før network norway, men de har slått seg sammen. Ringer ganske lite, sender jo kanskje 3-4 sms pr dag i gjennomsnitt. Sjelden lange samtaler. Fått èn regning i løpet av i alle fall et år, på den nette sum av 87,-. Hehe. Hadde før netcom, betalte da i alle fall 300,- i mnd med samme forbruk. Fornøyd ja:-)

Skrevet

Har Tele 2 champion. Betaler innmari lite i måneden, mange ganger under hundrelappen. Selv om jeg ringer moderat og sender en del meldinger.

Skrevet

Har Telenor Fri fiks.

Bruker mest hustelefon til å ringe med, så med mobilen blir det mest sms.

Derfor passer det abb. meg.

Koster vel 29,- i mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...