Gå til innhold

Planer for helga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er min siste helg som to barns mor, så jeg skal bare pakke sykehus bagen, vaske klær og gjøre alt klart som må gjøres klar til de to andre barna til neste uke.. Kjenner det stresser meg å ikke ha kontroll over de to i noen dager.. tenkte jeg skulle pakke klær til de to barna i hver sine poser alt etter hva klær de skal ha på seg de forskjellige dagene hehe.. kall meg gjerne kontroll frik..

Så må vi skru sammen sprinkel sengen og stelle bordet, så skal alt være klart. Og da går vel helga også på ett vis??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen store planer for begynnelsen av helga, blir vel som vanlig å ta en bytur på lørdags formiddagen, og lage pizza på kvelden. Søndag skal jeg på jobb på formiddagen, har gjort en god gjerning og tatt en vakt for en kollega som skulle i barnebarnets barnedåp da. Synes det er gøy når andre blir glad, og hun ble så glad da jeg sa jeg kunne jobbe for henne.

Skrevet

tror gubben babbet noe om å montere varmepupe, så da går nå den helga....

pizza eller taco på lørdagskveld....

også kommer sambos sine barn i helga...::))))

Skrevet

Ja er kjekt å kunne hjelpe hverandre slik når man har et sånn yrke som man må jobbe helger å sånn på.. Jeg syntes mange ganger det ikke gjorde noe å jobbe en søndag formiddag, bare jeg slapp søndag kveldene. De likte jeg ikke..

Skrevet

På fredag får jeg besøk av ei venninne som jeg ser veldig veldig sjelden og det blir gøy.

Ellers har jeg lite planer. De melder jo så dårlig vær, så blir gjerne en tur til naboen. Vi skal også ta inn sauene på lørdag eller søndag. Sauene skal ut igjen og være ute 1 uke til, men alle lamma skal være inne og bli feita opp slik at dere kan få lam utover høsten også =)

Skrevet

Liten oppdatering her, lørdags formiddag skal vi på dugnad i barnehagen. Elllers går helga som planlagt. Huff, føler at jeg ikke får "frihelg" denne helga heller nå;)

Skrevet

enig med deg. Jeg liker også søndags formiddag bedre enn ettermiddagen. Slipper jo lørdagen da, selv om vi må på dugnad, men det er jo litt kos og fellesskap også da. Vi skal vaske barnehagen, så det går vel ikke så lang tid hvis alle hjelper til.

Skrevet

Jeg har arbeidshelg, så skal jobbe seinvakt fredag, tidligvakt lørdag og seinvakt søndag.. Så utenom det har jeg ingen store planer.. Hva gubben og sønnen skal vet jeg ikke, men tror dem skulle avsted å se på litt dyr eller noe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...