Gå til innhold

iiiiik!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det sa jeg da jeg åpnet kommunens sfo-regning denne mnd!

Jeg utvidet plassen hans forrige mnd fordi jeg jobber atskildig mer enn det som egentlig var planen. Regningen har tidligere vært på i overkant 1500 kr... og skulle øke med ca 700 kr for hel plass!

Men summen som hoppet meg i ansiktet i dag var ikke mindre en firetusensjuhundreognittiåtte pluss matkost!

Satser på at en eller annen regnskapssak i kommunen har hatt en dårlig punching dag:=D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ooops! Vil du ha noen tomflasker av meg eller?

Skrevet

Oisann, det var vel kanskje litt vel mye ekstracharge ja!!!

Om ikke det ligger ruteknusing eller annet i den summen da, sånn for sikkerhets skyld!

Men naboen min betaler jo 6000 i mnd de. Det er ikke billig å ha barnehagebarn akkurat! Iallefall ikke når man har mange små...

Skrevet

Haha! Nei har garasjen full! I disse nedgangstider, så er det bedre med garasjen full av tomgods enn en haug med penger i banken;=)

Skrevet

Det er jo mer enn jeg betalte for to i bhg det jo.....

Men tomflasker har jeg også, om vi ikke trenger de til økte renteutgifter da...

Skrevet

Jo.. jeg vet at jeg har en någet oppfinnsom sønn! Men med forsikringer og det dillet der... så må han ha knust mer enn ett vindu;=)

Skrevet

Huff, det må da vær feil. Vi har full plass på SFO 5 dager i uka og betaler 2080,-. Mer enn nok for oppbevaring spør du meg. Over 4000 må da være ran...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...