♥Snulder Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Det sa jeg da jeg åpnet kommunens sfo-regning denne mnd! Jeg utvidet plassen hans forrige mnd fordi jeg jobber atskildig mer enn det som egentlig var planen. Regningen har tidligere vært på i overkant 1500 kr... og skulle øke med ca 700 kr for hel plass! Men summen som hoppet meg i ansiktet i dag var ikke mindre en firetusensjuhundreognittiåtte pluss matkost! Satser på at en eller annen regnskapssak i kommunen har hatt en dårlig punching dag:=D
Karomamma Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Ooops! Vil du ha noen tomflasker av meg eller?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Oisann, det var vel kanskje litt vel mye ekstracharge ja!!! Om ikke det ligger ruteknusing eller annet i den summen da, sånn for sikkerhets skyld! Men naboen min betaler jo 6000 i mnd de. Det er ikke billig å ha barnehagebarn akkurat! Iallefall ikke når man har mange små...
♥Snulder Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2008 Haha! Nei har garasjen full! I disse nedgangstider, så er det bedre med garasjen full av tomgods enn en haug med penger i banken;=)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Det er jo mer enn jeg betalte for to i bhg det jo..... Men tomflasker har jeg også, om vi ikke trenger de til økte renteutgifter da...
♥Snulder Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2008 Jo.. jeg vet at jeg har en någet oppfinnsom sønn! Men med forsikringer og det dillet der... så må han ha knust mer enn ett vindu;=)
Gummelillan Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 Huff, det må da vær feil. Vi har full plass på SFO 5 dager i uka og betaler 2080,-. Mer enn nok for oppbevaring spør du meg. Over 4000 må da være ran...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå