Kokkeli nyter våren:) Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Er mange jeg syntes er veldig fine. Og alt etter hvem som synger dem.. Når Sissel Kyrkebø synge O helga natt for jeg frysninger over hele meg.. Ellers liker jeg veldig godt, Deilig er jorden og det lyse i stille grender.. Og mange mange andre..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Er helt enig med deg Kokkelimonke. Tenkte på de før jeg leste hva du hadde skrevet.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Er enig med dere, men må legge til En stjerne skinner!-------den er nydelig:)
Kulå Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Deilig er jorden.... Den er vakker... Og så syns jeg Julekveldvise er nydelig. Åhhh, gleder meg til jul....
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Enig med h@ppy. Den om stjernen som skinner. Men det er jo også snart 1 år siden jeg har hørt dem, husker dem ikke helt igjen =)
solemio Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg liker så godt en med Mia Gundersen (sikkert flere som synger den også, altså. Noe med en engel i min favn..... Kjempefin! Fins på juleplata hun har gitt med Bjarte noe. Jeg har Alzheimer. Maria var en møy så ren er en annen nydelig sang.
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 Hmmpf, du "stjal" det spørsmålet jeg hadde tenkt å stille du fødeklare kokkelimonke Synes O helga natt er nydelig spesielt når han svensken (som jeg selvfølgelig har glemt navnet på) synger den. Også får jeg veldig nostalgiske følelser av En romjulsvise av Prøysen.
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 9. oktober 2008 #8 Skrevet 9. oktober 2008 En stjerne skinner i natt Den får meg absolutt i julestemning
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 9. oktober 2008 #9 Skrevet 9. oktober 2008 En stjerne skinner! Nå er den hellige time Vi står i stjerneskinn Og høre klokkene kime Nå ringes julen inn. Ref: Englene synger høyt i kor Synger om fred på vår jord Verden var aldri helt forlatt En stjerne skinner i natt. En nyfødt kjærlighet sover Nå er Guds himmel nær Vår lange vandring er over Stjernen har stanset her. Ref: ….. Se himlen ligger og hviler På jordens gule strå Vi står rundt krybben og smiler For vi er fremme nå. Ref:….
MikroMidas Skrevet 9. oktober 2008 #10 Skrevet 9. oktober 2008 O Helga natt. Ingen over, ingen ved siden. Men jeg synes den er finest med en mannlig vokalist, av en eller annen grunn. Og en av de nyere sangene som heter En stjerne skinner i natt, synes jeg er fantastisk nydelig. Da barna sang den i barnehagen for alle foreldrene, var det ikke mange tørre øyne! Å..nesten litt julestemning her nå...*sukk*
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 9. oktober 2008 #11 Skrevet 9. oktober 2008 O helga natt er bare kjempe fin... Også er julekveldsvisa en stor favoritt. Det kimer nå til julefest (hvis det er tittelen) er også veldig fin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå