mamma-til-4 Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Hva i all verden er det for noe???? Aldri hørt om det før,men fikk høre om det nå av en venninne som er gravid for 1. gang. Hvis så stemmer så kan jeg seriøst ikke skjønne hvorfor jordmødre og annet helsepersonell arrangerer "gravidsvømming"....... Gikk jo selv på dette i 5-7 mnd:) Noen som vet hvorfor noen sier man ikke skal det?For venninnen min husket ikke hvorfor nemlig.....hmmm!
Sånn kan det gå Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Bare tull. Du kan svømme så lenge vannet ikke er gått. Var selv og svømte i terapibasseng da jeg var langt over termin sist.
mamma-til-4 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2008 Var det jeg tenkte jeg også..... Blei så paff at jeg ikke turde å protestere høylytt liksom. Redd for å tråkke på tær også da.Men kjære vene,snart er det farlig for gravide å leve i det hele tatt.
Libido- Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg var i badeland bare uker før jeg fødte. Aldri hørt noe om det.
mamma-til-4 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2008 Hun mener selv å ha lest om det fra noe en lege har skrevet sa hun og så var det en venninne av henne som hadde født 2 barn for mange år siden som hadde sagt det. JADDA!!!!!!Kjenner jeg blir sint på folk som rett og slett skremmer gravide jeg:( Har googlet emnet og finner bare positive greier om graviditet og svømming.Fra div nettsider (også lommelegen) har bare positivt å si. Veldig lyst til å skrive mld til henne og si at det hun har blitt fortalt er tullball.Da blir hun vel fornærmet ....gravid som hun er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå