Gå til innhold

Krøllebølle og skøyteskole...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Busen skal lære å gå på skøyter i morgen... og jeg gleder meg faktisk;=) Fra skøyteskolen skal han videre på ishockeyskolen... og det er der cluet ligger! ALLE DE ANDRE UNGENE ER POLSTRET!!! Så da kan bøllen vår "leke" uten å skade alt for mye;=)

Smart???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha ha ha ja det blir bra vet du. Ellers så er jo Amerikansk fotball noe da, om du ikke vil at han skal gå rundt med kølle og "kniver" på føttene.

Skrevet

Oh shit... "knivene" har jeg ikke tenkt på.... kanskje origami er en bedre "sport"!

Skrevet

Helt klart noe som fenger en 7 åring (det er det han er eller?)

Kanskje du kan lære han din hobby??

Skrevet

Han er stadig vekk med og klipper og limer! Men han har godt av å lære seg litt EQ i sportssammenheng;=) Gutten er verdens verste taper... og i tillegg så blir han dr....t-sur hvis han ikke får til ting med en gang!

Når jeg tenker meg om så kreves det muligens litt tålmodighet for å lære å gå på skøyter?!!! Men jeg vet at ishockey-klubben her i de dype skoger har god erfaring med utålmodige barn!

Skrevet

Hahahahahahahahahahaha..............jeg ler og ler:-)))

Skrevet

He he he jeg har en nevø på 21 som også var veldig utålmodig som liten. Og ble dritforbanna når han måtte LÆRE å sykle og LÆRE å gå på ski.......

Men det har blitt folk av han også altså.

Nå går han på universitetet og studerer økonomi og ledelse;-)

Ironisk nok.....

Han som ikke skulle lære noe som helst;-DD

Skrevet

Ha ha ha! Skøyter og hockey passer nok lille herr Trass Trassesen, ja.... Gleder meg til å høre om når mammaene skal spille kamp mot de håpefulle. For det må dere, serru :)

Skrevet

Nekter!!! ¨Med unntak hvis jeg får lov til å ligge i målet! Meeeget godt polstret seff!

Skrevet

Høres perfekt ut. Og så kan han jo få seg et sånt kult tilnavn ;-) Hurra for organisert galskap satt i system. Alt hvor energi og overskudd kan få utløp er bra - og når dette blir temmet kan det jo hende at det sosiale samspillet faktisk blir enklere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...