Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at mamma mø og kråka kommer på kino nå til fredag :) snuppa ELSKER bøkene så jeg har utrolig lyst til å ta henne med.

Men hvordan er det å ha med så små barn på kino? hun er glad i teater og film og er flink til å sitte stille, men jeg er usikker på om hun vil se noe om vi ikke sitter på første rad?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi prøvde det i vinter da snuppa vår var 2 og et halvt. Gikk ikke bra, måtte gå etter en halvtime. Men hun er veldig aktiv da, sjelden hun ser på tv i mer enn en halvtime. Da skrur hun tv`en av selv... Synes også lydnivået var altfor høyt på kinoen... Men det er jo bare å prøve da, og heller dra hvis det ikke går!

Skrevet

Jenny har vært på kino siden hun var 2. Passer på at filmene er noe kjent for henne og ike lenger enn 1,5 time. Hun eeeelsker det. Men hun siter stille og ser lenge på dvd hjemme også, hun er en rolig person.

Anbefaler deg å prøve, sitt bare nærme utgagen i tilfelle hun vil gå:) de er jo bare barn og andre foreldre der så verdt ett fosøk.

Skrevet

Ja det er jo også en mulighet, men jeg er redd hun vil bli veldig lei seg og skuffet om vi må gå.

Tror neppe det vil bli noe problem med urolighet, er mer om hun kommer til å se noe jeg tenker på. Kan se for meg at hun kommer til å bli irritert om hun ikke ser noe hehehe :)

Skrevet

Dere får ta et sete for å ha oppi stolene. Sånn har de værtfall her,et sete med puter oppå så kommer hun så høyt opp at hun ser.

Eller så er det kanskje mulig å reservere plasser fremst?

Skrevet

Det tror jeg ville gått kjempefint. Og på kinoene er det jo sitteputer så de små kommer høyt opp og ser:o)

Skrevet

Det er jo heilt individuelt, men eit par ting er ulikt frå DVD heime: mørket og høg lyd gjer det heile til ein meir overveldande opplevelse. Alle inntrykk blir forsterka på eit vis.

Skrevet

Finnes det sånne seter altså? så smart!! Da tror jeg vi skal prøve :)

Reserverer seter på forhånd ja, men jeg kan ikke sitte helt foran for da får jeg migreneanfall etterpå :-S

Skrevet

Vi var på kino med Erlend for 2 mnd siden, og da var han 2 år og 4 mnd. Det gikk kjempebra! Vi så Bier-filmen, og guttungen syntes det var STORT!

Men vi snakket mye om de på forhånd, slik at han skulle vite hva vi gikk til. Vi hadde også med poppcorn og eplejuice, samt at ungene fikk små godteposer på kinoen. Så der satt han med snopet sitt og var kjempestolt over å få være så stor at han fikk være med:)

Lykke til, det går helt sikkert bra:)

Skrevet

Ååå så koselig det hørtes ut :)

Skal innrømme at mamman også har litt lyst til å se mamma mø film da hehehe..

Jeg tror jeg bestiller billetter jeg :)

Skrevet

Jenta mi har akkurat fylt to - kunne gjerne prøvd å ta med henne på kino, men hun er litt for liten - ennå. Tror 2,5 år er en grei alder, og det er jo ikke verre enn at dere går om det blir for kjedelig for henne.

Verdt forsøket i alle fall :-) Og mamma mø er jo til og med morsomt for oss mødre :-)

Skrevet

Vi har gått på kino siden snuppa var rett over 2 år. Jeg trodde IKKE det skulle gå fordi hun er ganske rastløs av seg, veldig aktiv. Men det gikk utrolig bra! Fikk popcorn og en liten sjokolade, og hadde med saftflaske. Hun satt som støpt og nistirret hele tiden. Og maser om kino støtt. Virkelig overbegeistret!

Tenkte også på den mamma mø-filmen, og vurderer å ta med lillesøster på snart 2 også... Se om jeg tar sjansen på å prøve eller ikke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...