Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Noen som vet om en nettside hvor man kan bestille sexleketøy å ikke bruke betalings metoden oppkrav. Jeg vil ha faktura.. Noen som vet?? HÆ? HÆ? HÆ?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Hehe, nei, desverre, men ler av innlegget ditt!! "HÆ? HÆ? HÆ?" hehe
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 ja, wuuhuu. det var jo sååå mye å le av. HAHAHAH... ler av ditt jeg da men...
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 på mange sider kan man jo velge om man vil ha faktura eller i oppkrav da! men uansett, navnet på butikken står ikkje på pakken uansett betalingsmåte om det er det du er redd for:)
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 nei, ailtså er ikke redd for det nei. Har prøvd en del sider nå, men alle har oppkrav liksom.. finner ikke ei side hvor jeg kan bruke faktura.
Ikkelektuell Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 Gå i butikken og kjøp en agurk. Der kan du til og med betale cash.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #7 Skrevet 8. oktober 2008 seff, kan også kjøpe erter å tre på en snor å bruke de som analkuler;) ikke sant!! haha.. idiot ass!!!!
Ikkelektuell Skrevet 8. oktober 2008 #8 Skrevet 8. oktober 2008 Mens du, derimot, fremstår som usedvanlig begavet.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #9 Skrevet 8. oktober 2008 in you feijs!!!!!! Bærkorg Måkeskrik, gå ta deg en dusj a. stinker her inne..
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #10 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg vet bare at Kondomeriet IKKE sender faktura. Og da gjør sikkert ikke de andre det heller. Har du ikke kort å betale med? Vet at de som har slitt med å betale for seg, ofte mangler noe så viktig som betalingskort;) Det er vel grunnen til at du ikke får faktura, da.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #11 Skrevet 8. oktober 2008 nei, å betale for meg har jeg alltid gjort. har ikke noe inkasso eller gjeld. joda, har kort, men ikke så mye penger på meg akkurat nå, å jeg har litt lyst på dette nå å gidder ikke vente til neste måned men om så jeg kjøper nå da å ikke har penger på korte, blir det da minus å varene kommer? eller får jeg ikke kjøpt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå