Venter våres første baby Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Hei alle sammen! Noen som vet om noen forhandlere og butikker i Sverige som selger TFK vogner? Har hørt at de er mye billigere der og vi har tenkt oss over en tur til søta bror... Må jo begynne å kjøpe noe til lille gutten vår som kommer i januar..!
vårsola Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Vi undersøkte litt før vi kjøpte vogn. Jeg fant ingen grensenære butikker til østlandet som solgte den, men Barnens Hus i Sverige skal ha den. Vi var i kontakt med butikken i Karlstad som skulle få den inn på et seinere tidspunkt. De visste ikke prisen da vi ringte, så vi endte opp med å kjøpe den på Barnas Hus i Norge da den var på tilbud. Du kan jo evt. sjekke på google.se på TFK forhandlere. Kjempefin vogn! Må innom barnerommet og titte på den i blant... ;0) Lykke til!
Venter våres første baby Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2008 Takk for svar! Er 27+1 i dag og føler jeg er kjempesent ute med å kjøpe ting til den lille.. Har ikke fått kjøpt inn noe enda, bortsett fra litt klær. Hørte at alt barneutstyr var så mye billigere i Sverige så derfor tenkte vi ta oss en tur over grensa. Hvor mye kostet vogna du kjøpte? Og hvilken type er det? Har du fått kjøpt inn mye utstyr til din i magen? Har prøvd å lete etter forhandlere på nett men ikke funnet så mye info enda, men prøver igjen!
vårsola Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Vi kjøpte TFK Joggster twist med bag, og betalte 5999,-. Så kommer regntrekk x 2 i tillegg. Vi fikk det ene trekket gratis. Vi kjøpte egentlig alt vi trengte samtidig, og håpet på å få en god pris på hele pakka. Men fikk bare det ene regntrekket... :0( Hadde nok spart penger på å kjøpe en del av det andre utstyret i Sverige. Sjekk ut babyproffsen.se. Vi har da kjøpt bilsete (MaxiCosi) med base og adapter til vogna. Vi kjøpte dunposer - en til vogn og en liten til bilsetet. Ellers er leandervogge (kjøpt brukt), stellebag, ammepute og babycall på plass. Resten tar vi etterhvert... Er forresten 25 uker i dag. Vi hadde kanskje ikke stresset så mye med vogna, hadde det ikke vært for tilbudet... Det er ihvertfall ingen lang bestillingstid på den vogna hos Barnas hus.
ElleMelleMini Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 hei... vi skal kjøpe den vogna vi også. Og jeg har tråla nettet. Og i Sverige er det nok kun www.barnenshus.se som selger den vogna. De har butikk i Karlstad og i Gøteborg. Da jeg ringte de mente de at vogna kosta rundt 3900SEK, og bagen var de litt usikker på. Men den koster uansett ikke 1800nok som her i norge.... Men det er jo bare å ringe og bestille for så å ta turen over den dagen vogna er i butikken. Mange får rabatter dersom de kjøper mye mer, f.eks bilsete etc. Det er ihvertfall vår plan. Vi skal ha 19 januar, og stresser ikke ennå.....begynner sikkert i november/desember. Lykke til
Venter våres første baby Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. oktober 2008 takk for svar... Skal inn å sjekke siden på nettet nå. Vi kommer også sikkert til å kjøpe flere ting samtidig når vi først drar så langt. Begynner å glede meg skikkelig nå, 91 dager igjen til termin;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå