(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 hahaha! jeg ler av å høre på henne!! er så lei sånne suringer som ikke kan vise noe glede!
MintCondition Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Hehe, jeg så ikke på det nå, men har reagert på dte før når folk vinner masse penger på slikt. - "Gratulerer, du har vunnet 2,3 millioner KRONER!" -"..åja" Yey liksom
*Molly mus* Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Ja er så ENIG=) Det var skikkelig glede det;)
me&my <3a&b<3 Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 tror jeg hadde begynt å grine jeg:) skulle ønske det var meg, da skulle jeg ha vist dere hva glede er
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2008 og hun vant "bare" 960 000.. hehe.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. oktober 2008 hø? *nja, det blir vel ett ekstra stykke kjøpekage til kaffi'n*
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 8. oktober 2008 du tipper ikke så lotto du siklerotte? hehe.
Gjest Siklerotte Skrevet 8. oktober 2008 #10 Skrevet 8. oktober 2008 Om jeg gjør det? Hehe, ville jeg aldri påstått. Joker spill, ikke butikk - aha.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 8. oktober 2008 nej, ikke butikk! *ler høyt*
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 8. oktober 2008 #12 Skrevet 8. oktober 2008 Ikke alle som utrykker glede på samme måte. Hadde jeg vunnet flere millioner tror jeg ikke at jeg hadde klart å lire ut av meg mer enn "Å" Betyr ikke at man ikke er glad, men tror de fleste får ganske sjokk.
Gjest Siklerotte Skrevet 8. oktober 2008 #13 Skrevet 8. oktober 2008 Trodde det bare var den komigreien...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå