Gå til innhold

Endelig en glad joker-vinner!


Anbefalte innlegg

Skrevet

hahaha! jeg ler av å høre på henne!! er så lei sånne suringer som ikke kan vise noe glede!

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg så ikke på det nå, men har reagert på dte før når folk vinner masse penger på slikt.

- "Gratulerer, du har vunnet 2,3 millioner KRONER!"

-"..åja"

 

Yey liksom :P

Skrevet

Ja er så ENIG=)

Det var skikkelig glede det;)

 

Skrevet

tror jeg hadde begynt å grine jeg:) skulle ønske det var meg, da skulle jeg ha vist dere hva glede er :D

Skrevet

og hun vant "bare" 960 000.. hehe.

 

 

Skrevet

hø?

 

 

*nja, det blir vel ett ekstra stykke kjøpekage til kaffi'n*

Skrevet

du tipper ikke så lotto du siklerotte? hehe.

 

 

Gjest Siklerotte
Skrevet

Om jeg gjør det? Hehe, ville jeg aldri påstått. Joker spill, ikke butikk - aha.

Skrevet

nej, ikke butikk! *ler høyt*

 

 

Skrevet

Ikke alle som utrykker glede på samme måte.

Hadde jeg vunnet flere millioner tror jeg ikke at jeg hadde klart å lire ut av meg mer enn "Å"

Betyr ikke at man ikke er glad, men tror de fleste får ganske sjokk.

 

Gjest Siklerotte
Skrevet

Trodde det bare var den komigreien...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...