Gå til innhold

Hjelp meg! sliter meg totalt ut her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på snart 8mnd, som er umulig og legge om kvelden, han sliter meg helt ut, jeg har gjort den feilen at han sov hos meg mange mnd etter fødselen, nå som han må sove i egen seng vil han ikke sove, har prøvd lenge nå, alt fra faste rutiner til kos osv,det har hendt han sovner rundt 3 tiden på natta og jeg tar han opp tidlig på dagen, men alikevel vil han ikke legge seg neste kveld, har dere noen gode råd til meg? noen i samme situsjon? takker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt spørsmål til dg er "hva gjør han når du legger han, og hva gjør du da??

det siste man bør gjøre er å drive service. Du bør ikke ta han opp når du har lagt han for å si det sånn

Skrevet

sover han seint på ettermidagen ??kan kan va greit å "pine"han litt ved å holde han våken fra 4-5tia og te han skal legge seg

Skrevet

Huff jeg gjorde akkurat samme "feilen" som deg og hadde baby i senga aaaaltfor lenge så vi har kjempe trøbbel med leggerutiner og soverutiner. Men nå er det slutt på pupp om natta, ikke noe opp og kose om kvelden, bare rett i seng og sier natta konsekvent. han reiser seg opp og hyler, jeg legger han ned og sier natta. og igjen. og igjen. til slutt gidder han ikke mer. har blitt litt bedre. når han vokner om natta gjør jeg det samme. Så nå har vi hvertfall ikke flere timer med nattevåk, men et stykke igjen før det er helt bra...

Skrevet

Hadde problem selv med dette. For all del, ikke dropp rutinene og kos, det er alltid viktig. Fast leggetid, bad og få skikkelig med mat i baby (grøt). Hos oss gjorde det underverker med et kort lammeskinn i senga, hun sovnet mye snarere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...