Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg er så lei meg på kjæresten min sine vegner. Først får han melding om at en av hannes beste kompiser er død. Uten at noen vet hvorfor, han ble bare 19 år gammel. Så sa han nå nettopp at også mormoren hannes døde nå i ettermiddag. Og i tillegg er faren til vår felles bestevenninne sendt til sykehus igjen og har trolig bare noen dager igjen å leve... =( For en RÆVVA dag! Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, alt er bare helt forferdelig.. Herreguuud... !!! ....Måtte bare få litt ut...
me&my <3a&b<3 Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 huff... det var ikke noe særlig;( føler med dere...
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Uff, dette hørtes helt forferdelig ut! Rett og slett tragisk! Håper at dere klarer å holde dere oppe. Mitt råd er å ta en dag av gangen. Prat gjerne med noen profesjonelle og ikke minst med hverandre, venner og familie. "Slike ting" tærer fort på et forhold, så husk at folk sørger forskjellig (prøver å ikke høres ut som en bedreviter!). Om dere syns det er vanskelig å vite hva man kan si til de nærmeste pårørende, så har jeg funnet ut at sånt som dette er det beste man kan si: "Jeg vet ikke hva jeg skal si" og "Om det er noe jeg kan gjøre for dere, så må dere si fra" Venninna mi mista lillebroren sin for 1,5 år siden. Og det verste hun vet er at folk legger ut om dem de har mistet (til sammenligning) osv. Jeg håper at dere har det, etter forholdene, bra! Sender dere varme tanker i den kalde høstnatta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå