nr2 på vei :) Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Noen som vet om vognen og reisesengen vi skal ha med blir regnet som en del av foreldrenes bagasje? eller har babyen egen "kvote"? Vi skal fly med norwegian. også lurer jeg på, hva har dere som ikke ammer babyen gjort ang mat? får man varmet melken på flyet?
hit og dit Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Babyen får vogna med seg som spesialbagasje. Sannsynligvis kan du sende senga som det også, eg veit ikkje kva reglar som gjeld utover at ungen har "rett" ¨på å få vogna med seg. Men uansett så går det ikkje utover vektgrensa på din bagasje.
PrettyPink Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Aner ikke noe om baggasjen, men hvis barnet får flaske så kan du jo bare få en kopp med varmt vann for å varme melken. Regner med at dette ikke er noe problem, flyverter er jo veldig hjelpsomme. Hvor gammel er babyen når du skal ut å fly?? Jeg flyr til Berlin i desember, og da er babyen min kun 7 uker.
plastblomst♀♂♂ Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg lurer på det samme, skal fly om en måned. Tar man bilstolen med på flyet, eller må man ha babyen på fanget hele turen? ang mme så vet jeg heller ikke, vi bruker det vi også..
hit og dit Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Så lenge ungen er under to år og ikkje har eigen bilett så har du den på fanget. Du kan spørre, når du sjekker inn, om det er ledige seter på flyet og du kan sitt ved siden av dem, så har du meir tumleplass. Bilstolen går som spesialbagasje.
nr2 på vei :) Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2008 Okey:) takk for svar. Hun er 5 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå