j28_nordvest Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Dere som har opplevd dette, er mensen "som vanlig" når man eventuelt er gravid eller er den litt annerledes? Jeg tror jeg fikk mensen på mandag så har ikke brydd meg om å ta test. Menssmertene har vært like intense som vanlig, men jeg blør nok noe mindre. Tror jeg. Men likevel så er det noe som ikke er helt som det skal. Hele kroppen er liksom litt utenfor seg selv, er små kvalm på ettermiddag kveld og er så sulten at jeg kunne spist papp!!
j28_nordvest Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 8. oktober 2008 P.S Mandag var fem dager etter IKM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå