Gå til innhold

Natteravnen!

Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

Skrevet

Koselig å se deg:-)

Hvordan går det med deg og med mamman din?

Tenker på dere titt og ofte...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hvordan går det med henne? Fint bilde av tre blide jenter på Facebook, forresten :)

Skrevet

Hei-hei, og takk for det :-)

Her har ting vore mykje bedre siste tre-fire vekene. mams fikk omsider intravenøs næring i tillegg til at ho har god matlyst, og det har vore som natt og dag etterpå! Ho er ute å styrer med ved nesten heile dagen... Veldi gla for at ho har slike dager og at det har vart ei stund.

Det var tydelig at ho hadde stor næringsmangel i kroppen.

Kreften er der som før, kanskje meir, men er ikkje so aktiv akkurat no, så vi kosar oss masse no , og håpar at dette varer lenge.

Skrevet

Ååå det var godt å høre. For det er skummelt når de ikke orker ta til seg næring. Men flott at hun blir bedre i form av næring og orker å gjøre litt:-)

Kos dere hvert sekund dere kan. Det er verdifull tid for alle det:-)

Og ja, jeg skal sende alt jeg har av god energi for at dere skal få kose dere lenge lenge lenge!!! Det unner jeg dere av hele mitt hjerte:-)

Skrevet

Så bra!! Og så flott at hun har ork til å kose seg og styre på med noe hun liker! Krysser fingrene for at den gode perioden varer leeeeeenge!!

Klem fra meg :)

Skrevet

Ja vi har det fint vi tre! minsta er sjefen for tida, men det har du vel erfart i heimen sjøl.......he-he!

Skrevet

Takk til begge, ja vi gjer som best vi kan, ting kan brått snu med denne lumske sjukdomen, det har så mange erfart...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...