mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 så kan jeg sove mye lenger i morgen tidlig..... Men det er et vanskelig valg, være her hos dere eller sove lenge i morgen?????
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 For ikke å snakke om de kjipe matpakkene det blir da. Tørre skiver med svett ost......eh.....hallo liksom!
Karomamma Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Ja takk, begge deler. Smøre matpakke mens du dibber, da vel... Eller send med guttene en sjokolade, to mariekjeks, en yoghurt og en boks med honnikorn hver i morra. Lett som en plett!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Eh...........du glemte vel cola lighten Karo?
Karomamma Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Ikke light, vettu. To Kuli med masse sukker i, nam nam...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 Kuli og Cola light går i samme søppelkasse i mitt hus. Like kjip smak på begge to. Da knekker jeg heller av en kvist og suger ut kvaen som tørsteslukker! Kan iallefall til dels minne om en gt:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. oktober 2008 Matpakker er ikke smurt, men lille Hund har vært ute en tur og gjort det som gjøres skal. Nå er hun også lagt for kvelden. Selv skal jeg vente på min kjære som kommer rundt midnatt.....hvis jeg klarer å holde meg våken da:-)
Karomamma Skrevet 8. oktober 2008 #8 Skrevet 8. oktober 2008 Ok, da er jo saken grei! Du venter og han smører matpakker når han kommer hjem og du sover lenge i morra! Jeg venter også i kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå