(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 www.tinkerbelle.blogg.no og til alle dere sniklesere.. jeg har noen ganger over 300 lesere av bloggen min når jeg legger ut linken her..det hadde vært koselig me den kommentar da vettø! anonyme får også lov å kommentere! hehehe.
Minnie Mom Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg har blå øyne, men kjøpte for noen år siden brune linser og et par knallblå. Kjempeartig!! Eneste var at jeg ble litt tørr på øynene etter noen timer. Kjempefin var du! )
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2008 dytt! bare fordi jeg er så sinsykt oppmerksomhetssjuk!! nå er det ikke lenge før jeg får et hat-innlegg på anonymsiden! mohahah
Gjest Siklerotte Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Det har jeg ÒG - myyyye mer naturlig og finere enn dine vel!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Har vært inne og smugtittet mange ganger jeg, så nå sier jeg: "Hei, jeg heter line og er smugtitter på andres blogger (spes stinker sin)" ;o) Kledde de brune linsene kjempegodt, gjorde du!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2008 siklerotte.. du er så sur om dagen asso! *geipe til*
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. oktober 2008 yadda! din snik. er det du som står for de 300 hitsa på bloggen i går eller?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. oktober 2008 #8 Skrevet 8. oktober 2008 Jaha! Og 3 (eller var det 4?) oppdateringer på en hel dag er ALT for lite!!! *fnis*
Gjest Siklerotte Skrevet 8. oktober 2008 #9 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg snakker jo bare fakta! Øynene mine er da mye finere brune enn de linsene dine. Dessuten synes jeg du kler din egen øyenfarge så ekstremt mye bedre. Det passer til hårfargen din.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 8. oktober 2008 og du har fått en helt egen tråd meg og lille vampyr.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #12 Skrevet 8. oktober 2008 siklerotte ok, ok. jeg lover å ikke bruke de når vi skal på date! ;p jeg sverger, du høres ut som en x av meg. hehe. og ja, jeg er helt sikker på at dine brune er finere.
Gjest Siklerotte Skrevet 8. oktober 2008 #13 Skrevet 8. oktober 2008 Jaha, og hva var det som var så spesielt med denne eksen? Wolla, jeg sverger lizm. Ja, selvfølgelig er de finere. De er ekte.
~Milly~ Skrevet 8. oktober 2008 #14 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg sniker på bloggen din hver dag...... Skal bli flinkere å kommentere! =) Syns forresten du har hatt shoppingstopp lenge nok nå!! hehehe..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #15 Skrevet 8. oktober 2008 Vel, den siste setningen sier alt om hvordan han var spesiell. Han hatet alt som var unaturlig. Fra linser, hårfarging, napping av bryn, make-up og sikkert også deodorant! *ler høyt*
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #16 Skrevet 8. oktober 2008 augustprinsesse haha, det er jeg enig i men desverre må den vare helt til desember. med enkelte unntak da.
Gjest Siklerotte Skrevet 8. oktober 2008 #17 Skrevet 8. oktober 2008 Hehe, ja da må jeg nok minne om han. Urkvinnen selv. Ikke bruker jeg sminke, ikke napper jeg bryn og ikke bruker jeg deodorant. Jeg og eksen det.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #18 Skrevet 8. oktober 2008 Hvordan går det egentlig med ubarberte legger i tights? hehe.
Gjest Siklerotte Skrevet 8. oktober 2008 #19 Skrevet 8. oktober 2008 Skulle gjerne svar at jeg aldri bruker tights, men så kom jeg på at svaret blir litt misvisende. Nei, det går bare bra vet du. Passer så godt sammen. Hår er digg.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #20 Skrevet 8. oktober 2008 sikle mm, jeg husker tilbake i mine yngre år da det ikke var vanlig at jenter barberte leggene. En av minne venninner hadde ekstremt mye hår på leggene slik at de stakk ut av tightsen. Populært kalt tights med hår!
Gjest Siklerotte Skrevet 8. oktober 2008 #21 Skrevet 8. oktober 2008 To av fjortis kusinene mine var med meg hjem fra London og har vært her noen dager nå, og den ene av dem hadde så hårete legger at det nesten klikket mentalt for meg. Jeg gjorde mitt ytterste i å overtale jenta til å la meg vokse eller barbere de jævla hairy leggene hennes, men det var dessverre ikke mulig. Jeg liker det meste naturlig (det vil si - helst ikke silikon og extensions eller BRUNE linser....) - men det håret skal vekk. Kan ikke se ut som et monster heller.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #22 Skrevet 8. oktober 2008 hehehehehe. skjønner godt hva du mener. jeg har ekstremt lite hårvekst ellers på kroppen, men en må da gå over med høvlen nå og da. hihi.
Leirha Skrevet 8. oktober 2008 #23 Skrevet 8. oktober 2008 Du var fin med brune øyne, men syns faktisk du var penere med dine naturlige. Alle kan ikke synes det samme Og ja, det er jo litt kjekkt å få tilbake meldimg når du legger ut link til bloggen, mange kikker, men få kommenterer. Har ikke sagt dette dette før, men dattera di er supersøt.
Blåmandag¤ Skrevet 8. oktober 2008 #24 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg rekker opp hånden og innrømmer glatt at jeg også smugleser bloggen. Får ikke til å kommentere jeg. Dum pc. Evt. dum trubbel..
Gjest Siklerotte Skrevet 8. oktober 2008 #25 Skrevet 8. oktober 2008 Nei, det er godt å høre. Men, jeg klandrer deg ikke for å ønske at du hadde hatt brune øyne. Vi som har det er jo særskilt vakre, som oftest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå