Miramor Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Bedriftslegekontroll i dag (kjøtt- og fleskekontrollen..:-). BT: 90/50. det svartner jo litt når jeg reiser meg opp så jeg fikk råd om å spise lakris :-) Men dessverre så er ikke det aktuelt pga kalorimengden (det finnes jo sukkerfri da). Ellers så var BMI gått ned fra 25 til 22 på et år - så det var jo bra :-)
2SmåTroll Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 øhh. hva er viktigst her da? At blodtrykker kommer litt opp? Du har jo ikke sky høy BMI og så mye kcal blir det vel ikke av lakris. Mye kcal får du i deg om dagen nå da?
Miramor Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg har ikke akkurat lyst til å gå opp i vekt, nå som jeg endelig har kommet meg ned på et bra nivå. Jeg har en alvorlig skade som gjør at det er kjempedumt med for mange kilo, da må jeg i så fall regne med å stille meg i utskiftningskø for en kroppsdel ganske snart.
Mari 74 Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Det finnes lakris-te, kanskje det kan ha samme effekt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå