Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 hei, var noe på gang med barnefar og så har det blitt helt stille, kan du se om jeg bør ta kontakt eller bare gi opp hele greia?? jeg 080377 og han 050774 takk!!
lillebilla Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Ta kontakt du.. Fikk en følelse på att han kanskje venter på att du skal det.. Lykke til! Ser du på meg? Har hatt ekstremt rar mens denne syklusen, den har stoppa opp og starta igjen i flere dager nå.. vil den stabilisere seg? ser du noe galt?
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 prøvd å ringe han idag, men fikk ikke svar, så håper han ringer når han er ferdig på jobb. synes det er super skummelt siden jeg ikke vet hvor jg har han. men har vel funnet ut at jeg må ta noen sjanser her i livet, ellers kan jeg jo ikke angre får ikke inn at det er noe alvorlig med deg, men tror det bare er litt hormonel som stabiliserer seg. prøver du å bli gravid? (har litt gullfisk om dagen hehe) men får inn graviditet på deg i nærfremtid om du prøver, så masse lykke til!! og takk for at du tok deg tid!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå