Gå til innhold

Er det noen andre enn meg som IKKE støvsuger hver dag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Himmel og hav... kan ikke huske sist jeg støvsuga en gang. Har ingen tepper og vi har skinnsofa, så jeg bruker microfibermoppen med kun rent vann to ganger i uka, det holder i massevis her! Eneste jeg støvsuger er madrassene i ny og ne..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg støvsuger ikke hver da. Jeg gjør det når jeg sees at det trengs.

Skrevet

Men da gjør du jo rent selv om du ikke bruker støvsugeren. Jeg har prøvd mopp, men det er ikke noe for meg. Så er støvsuges det.. :o) Som regel et par ganger i uke, men bruker den håndholdte hver dag der det trengs, samt koster kjøkkengulvet etter måltidene.

Skrevet

Jeg støvsuger ikke hver dag. Det er jeg altfor lat til:P. Men etterhvert som småtten vokser til og jeg gjerne får flere barn må nok støvugeren og jeg få litt tettere omgang regner jeg med;)

Skrevet

Jeg hater virkelig å støvsuge...:)

Dessuten føler jeg at støvet bare virvler opp når man jeg støvsuger jeg..

Skrevet

Herlighet, hvem støvsuger HVER dag da? Jeg gjør det max en gang i uka, har andre ting å holde på med i livet liksom ;p

Skrevet

Neihei, hva er poenget med det? Holder med et par ganger i uka. Gidder ikke bruke min dyrebare tid med ungene på støvsuging daglig. De har ikke vondt av litt støv heller. ;)

Skrevet

PS..Men jeg var veldig flink til å støvsuge da ungene krøp rundt på gulvet puttet alt de fant i munnen :-)

Skrevet

ai ai... tror ikke jeg støvsuger hver uke en gang jeg.. hehe.. men vasker vel over med mopp gjennomsnittlig en gang i uka.. uff, skjønner at det er skjerpings her... må vel bli flinkere når lillegutt begynner å krabbe rundt omkring.

Skrevet

Hehe, melder meg inn i denne klubben ja. Hver dag? Hvem har tid til det? Men jeg feier litt hver dag, flere ganger om dagen! Er så kjipt å tråkke rundt i brød og eplebiter;)

Skrevet

Jeg støvsugde hver/annenhverdag da snupp var i åle-alderen, men utenom det så holder det en gang i uka. Eller hvis det synlig trengs i tillegg til helgevasken.

Skrevet

Hehe overhodet ikke nei. Vi rengjør en gang per uke, noen gangen annenhver uke, men da sveipes det over med kosten innimellom.

Har virkelig ikke tid til å løpe rundt med mop og støvsuger hver dag og det er heller ikke en prioritet. Når vi etterhvert skal tilbake i jobb begge 2 så skal tiden frem til lillegutts leggetid brukes til familiekos :)

Skrevet

Joda, jeg støvsuger ca 1 gang pr uke, men ALDRI hver dag =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...