Gå til innhold

Dagens filosofiske gullkorn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du mamma? (ja)

Vet du hva? (ja?)

En bæsj har ikke øyne.

He he he, det hadde hun nok tenkt en stund på.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahahaha, jammen har hun rett:-)

Selv om noen ganger så kan faktisk en bæsj ha øyne;-D Eller var det en lort det kanskje?

Skrevet

Hæ hæ hæ, det bare ser sånn ut da vettø.... To maiskorn, fårrsempel...

Skrevet

Eh...............javel.............som i dine øyne ser ut som to pisshull i snøen liksom? Gule øyne............ikke de jeg stoler mest på.

Moahahahaha:-)

Skrevet

Hmmmm hvis du søker nå så kan det jo hende at hun kommer inn på filosofistudiet på Blinderen;-))

He he, nei en bæsj har ikke øyne. Men en dritt har det;-)

Skrevet

Ah........det var visst sånn det var ja;-D

Skrevet

Å guri, det hadde jeg ikke tenkt på. Hun er jo snart 3 og et HALVT, så det er vel på høy tid at jeg lærer henne om lignelser, allegorier og metaforer. Synes dere ikke?

Skrevet

Jo, jeg synes du henger etter om du ikke allerde har begynt å lære henne det.

Skrevet

Har du ikke startet med det allerede når hun lå i magen du da???

Djeeeeezes sier nå bare jeg!

Skrevet

Nei, da hun var i magen kjørte vi bare klassisk musikk. Så følger vi opp nå med hyperamerikanske Små Einsteins.

Skrevet

Du er klar over at det er sånn Disney greie eller????

Fy og fysj, jeg har hørt at barn blir hjernevasket av det, dessuten så tar de ikke i mot annen læring enn det Disney kan gi de.....

Skrevet

Huttetu, tenk å bli påvirket av onkel Sam så tidlig!! Jeg kjente jeg ble skikkelig kry og nasjonalistisk da jeg så episoden med musikk av Grieg :)

Skrevet

Vet du at vi spilte mye klassisk da jeg gikk gravid. Og ennå så digger frøkna det her. Stemningen blir rolig og harmonisk når vi spiller sånn musikk.

Men det var overhodet ikke meningen å bli alvorlig altså;-D

Skrevet

He-he, blir nok mange slike refleksjoner framover! c",)

Skrevet

Nei, ærlig talt!! Jeg hørte faktisk litt klassisk da, jeg også. Men som oftest var det Karopappa som lå med munnen inntil magen og snakket vestlandsdialekt høyt og t-y-d-e-l-i-g, he he....

Skrevet

Hahahaha, vet ikke helt om jeg ville sammenlignet den dialekten med klassisk musikk da!!!

Hihihihi:-)

Skrevet

Fra at bæsj ikke har øyne til hvem som spilte mest klassisk for fosteret sitt ha ha..

Her gikk det i litt mer rocka musikk, se hva jeg har fått....... min egen lille Kaptein Sabeltann;-)

Skrevet

He-he, klassisk har kanskje også forskjellige sider ;-)

Skrevet

Hehehehehe - sant nok;-)

Skrevet

Ha ha, Natteravnen! Du snakket nok den klassiske dialekten til magen din selv, tenker jeg...

Skrevet

ja det var nok ikkje fritt for det du!

Skrevet

Høhøhø! Dagens høye latter fra Snulderheimen! Både av filosofiske små frøkner... og fjollosofiske større damer;=)

Skrevet

Ha, ha, ha. Ler så jeg triller her. Av filosofen Karosnuppa og masse fjas og moro fra større snupper også ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...