Karomamma Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Du mamma? (ja) Vet du hva? (ja?) En bæsj har ikke øyne. He he he, det hadde hun nok tenkt en stund på.....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Hahahahaha, jammen har hun rett:-) Selv om noen ganger så kan faktisk en bæsj ha øyne;-D Eller var det en lort det kanskje?
Karomamma Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2008 Hæ hæ hæ, det bare ser sånn ut da vettø.... To maiskorn, fårrsempel...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Eh...............javel.............som i dine øyne ser ut som to pisshull i snøen liksom? Gule øyne............ikke de jeg stoler mest på. Moahahahaha:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Hmmmm hvis du søker nå så kan det jo hende at hun kommer inn på filosofistudiet på Blinderen;-)) He he, nei en bæsj har ikke øyne. Men en dritt har det;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 Ah........det var visst sånn det var ja;-D
Karomamma Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. oktober 2008 Å guri, det hadde jeg ikke tenkt på. Hun er jo snart 3 og et HALVT, så det er vel på høy tid at jeg lærer henne om lignelser, allegorier og metaforer. Synes dere ikke?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. oktober 2008 #8 Skrevet 8. oktober 2008 Jo, jeg synes du henger etter om du ikke allerde har begynt å lære henne det.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. oktober 2008 #9 Skrevet 8. oktober 2008 Har du ikke startet med det allerede når hun lå i magen du da??? Djeeeeezes sier nå bare jeg!
Karomamma Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. oktober 2008 Nei, da hun var i magen kjørte vi bare klassisk musikk. Så følger vi opp nå med hyperamerikanske Små Einsteins.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. oktober 2008 #11 Skrevet 8. oktober 2008 Du er klar over at det er sånn Disney greie eller???? Fy og fysj, jeg har hørt at barn blir hjernevasket av det, dessuten så tar de ikke i mot annen læring enn det Disney kan gi de.....
Karomamma Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #12 Skrevet 8. oktober 2008 Huttetu, tenk å bli påvirket av onkel Sam så tidlig!! Jeg kjente jeg ble skikkelig kry og nasjonalistisk da jeg så episoden med musikk av Grieg
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. oktober 2008 #13 Skrevet 8. oktober 2008 Vet du at vi spilte mye klassisk da jeg gikk gravid. Og ennå så digger frøkna det her. Stemningen blir rolig og harmonisk når vi spiller sånn musikk. Men det var overhodet ikke meningen å bli alvorlig altså;-D
Natteravnen* Skrevet 8. oktober 2008 #14 Skrevet 8. oktober 2008 He-he, blir nok mange slike refleksjoner framover! c",)
Karomamma Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #15 Skrevet 8. oktober 2008 Nei, ærlig talt!! Jeg hørte faktisk litt klassisk da, jeg også. Men som oftest var det Karopappa som lå med munnen inntil magen og snakket vestlandsdialekt høyt og t-y-d-e-l-i-g, he he....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. oktober 2008 #16 Skrevet 8. oktober 2008 Hahahaha, vet ikke helt om jeg ville sammenlignet den dialekten med klassisk musikk da!!! Hihihihi:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. oktober 2008 #17 Skrevet 8. oktober 2008 Fra at bæsj ikke har øyne til hvem som spilte mest klassisk for fosteret sitt ha ha.. Her gikk det i litt mer rocka musikk, se hva jeg har fått....... min egen lille Kaptein Sabeltann;-)
Natteravnen* Skrevet 8. oktober 2008 #18 Skrevet 8. oktober 2008 He-he, klassisk har kanskje også forskjellige sider ;-)
Karomamma Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #20 Skrevet 8. oktober 2008 Ha ha, Natteravnen! Du snakket nok den klassiske dialekten til magen din selv, tenker jeg...
Natteravnen* Skrevet 8. oktober 2008 #21 Skrevet 8. oktober 2008 ja det var nok ikkje fritt for det du!
♥Snulder Skrevet 8. oktober 2008 #22 Skrevet 8. oktober 2008 Høhøhø! Dagens høye latter fra Snulderheimen! Både av filosofiske små frøkner... og fjollosofiske større damer;=)
Gummelillan Skrevet 9. oktober 2008 #23 Skrevet 9. oktober 2008 Ha, ha, ha. Ler så jeg triller her. Av filosofen Karosnuppa og masse fjas og moro fra større snupper også ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå