☆twinkle twinkle Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 skal dere ha det i bagvogna ? Jeg hadde bare dyne og ytteklær sist..Det var vår Nå blir det snart vinter og jeg lurer litt på om jeg trenger pose også..og eventuelt hvor kjøper jeg den ? Syns det er litt dyrt noen steder.. Noen som vet en plass de er billigere enn feks barnashus? Og er det bedre alternativer enn voksi (den nye typen) og oldenwalder?
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg synes nesten at pose er et must jeg da synes det er så kronglete med masse ytterklær på en liten baby og løs dyne osv. I pose trenger barnet bare inneklær + en lue og er god og varm. Vi har odenwalder holly og elsker den, om man synes de er dyre så kan man jo finne brukt på finn.no for eks?
☆twinkle twinkle Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2008 Ingen som har noen tanker rundt det?
☆twinkle twinkle Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2008 ok, takk for svar...syns det virker mer kronglete med posen eller jeg ser bare for meg at den lille vil forsvinne nedi de digre posene som er.. og så har jeg så fine ytterkler til lillemann også
strikkemegihel Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Hadde Tickettoheaven pose, super storleik til bagen og barnet holdt seg godt og varm i innklær og lue. Kjem til å bruke den til nestemann som kjem i februar. Dyne vart ikkje brukt før sommaren kom.
☆twinkle twinkle Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2008 hva koster en ticket to heaven pose da? Er jo ikke problem med de pengene egentlig , de skal jo komme å gå men det er dumt å kjøpe noe en ikke trenger..men om et år er barnet mitt bare et år og da er det snart vinter igjen så posen blir vel brukt uansett..
3xMamma :) Skrevet 8. oktober 2008 #7 Skrevet 8. oktober 2008 Mine barn er begge født på sommeren. De hadde bare dundyne og skinnfell i vogna gjennom vinteren. Jeg har voksipose som de brukte senere i barnehagen, men jeg syns de er store til de små barna. Og det er vel litt sløsing med penger hvis man skal kjøpe en pose som de bare kan bruke en sesong, som atpåtil er utrolig dyr! Jeg har brukt både voksi og oldenwalder, og syns voksi er best da den kan reguleres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå