trillersnart Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Uff..stakkars folk. Ser på det nå. Må være fryktelig å komme så innmari på feil spor. Risikerer jo å miste alt. Kredittkort er no dri.. Måtte bare skrive noe om det..
Tomaten Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Uff... ja det er helt forferdelig å se på..... Stakkars.... Godt de heldigvis får hjelp
Bare™ Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Reagerer på at de har utgifter til TO barnehageplasser når mor er hjemme på fulltid... :S
Epiny Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Stakkars? Jeg synes virkelig ikke synd på folk som lever med skylapper og bare pøser ut penger på flere biler, tipping, dyre husholdningsapparater og andre ting de overhodet ikke har råd til. De jeg derimot synes synd på, det er ungene deres...
Hera Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Stakkars folk ja! Men fy så tøffe som orker å brette ut hele den dårlige økonomien på tv. Det står det respekt av. Kredittkort er skumle saker, og er veldig glad vi ikke har noen sånne.
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 hun var jo kronisk syk hun anita, så vi vet jo ikke hva det er? det er vel kanskje grunnen til at begge ungene er i barnehage... tror jg da!
smilan Skrevet 8. oktober 2008 #7 Skrevet 8. oktober 2008 Må jo ha kommet langt ned når du kontakter et sånt program da. Dette tror jeg er en veldig ond sirkel å komme inn i, som student har jeg å vært inne på tanken å bare skaffe et sånn kort i tilfelle en mnd, men gudsjelov så har det aldrig blitt til å ikke blir det det heller... Blir jo gjerrig av å se på programmet. Dem som sier det ikke er synd på disse folkene har vel bare god råd da. Så heldig for dem.. Tror det er sunt å sutte litt på labben innimellom, det får deg virkelig til å se verdigheten av ting. Det er jo altfor lett å få sånne kort da, jæv¤#¤ kredit kort sellskap... Nei, ikke skrive mere om dette, merker det bobler inni meg
☆☆☆(☆)80 Skrevet 8. oktober 2008 #8 Skrevet 8. oktober 2008 Litt deilig også, føler ihvertfall at man selv har stålkontroll på økonomien i forhold...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå