Heaven har født::) Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 uke 28? Mitt var på 30 cm, så jeg ligger over det grønne feltet. Håper det betyr at mens termin er rett?
MintCondition Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Mitt var 29 tror jeg, lå et par ruter overfor den røde linja ihvertfall. Sf-målet kan være høyt og ul-terminen fortsatt rett, livmorstr har ikke nødvemdigvis sammnheng med verken vekt, størrelse på barnet eller når terminen er.
Heaven har født::) Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2008 Var forresten på ul etter dette og da var det 12% pluss i vekst på småtten...
MintCondition Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Det med % pluss eller minus i vekst har jeg aldri skjønt helt..jeg fikk beskjed på en ul sist svangerskap om at babyen var 11% større enn snittet, men ut kom det ei jente på 3600g og 51 cm, altså temmelig gjennomsnittelig. Det med antatt størrelse på babyen sier jo i grunnen bare noe om hvor stor babyen er akkurat når de måler, og de vokser jo i rykk og napp. Men du finner vel ut det når babyen kommer, om du var nærmere mens- eller ul-termin
EtMirakel Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Mitt var på 31, hvis ikke jeg husker feil:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå