Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 er det mulig å få positiv test etter bare 4 uker ca på ettermiddagen. kan man få negativ test på ettermiddagen og deretter positv morgenen etter?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 De fleste tester er så følsomme at de slår ut også på ettermiddag. Du bør vente til den dagen du venter mensen før du tester, evnt 15 dager etter at du vet du hadde eggløsning/sex.
Medisterpølsa Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Er det ikke egentlig bare å prøve da?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg har prøvd i ettermiddag og testet negativ... men hvis jeg ikke er gravid så må d være noe galt en plass i kroppen, for jeg er så sinnsykt trøtt, magekramper, mensmurringer, skiftende hard/løs mage osv... HI
Ikkelektuell Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 Tiss på en nyplukka kvist fra nordsida av ei sydvendt bjørk. Hvis den visner så sier det vel egentlig lite om hvorvidt du er gravid, men trolig så har du spist honnikorn. Hvis kvisten begynner å lukte i tillegg så er det bankers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå