plastblomst♀♂♂ Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Mye rart man skal lure på.. Vi har ingen av delene. Har en tv som er 4 år gammel som fungerer fint. Men jeg har jo lyst på da, men det blir nok en stund til. Playstation eller lignende har vi ikke, men mannen min ønsker seg det veldig. Eldste er bare 3 år, så jeg synes vel ikke det er behov for noe sånt enda.. Jeg har heller ikke i-pod, og har egentlig ikke skjønt hva det er, kan noen forklare meg? Jeg følger nok ikke helt med i utviklingen, vet ikke engang hva slags mobil jeg har. Men må nok skjerpe meg litt når ungene blir større...
lego Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Vi har både flatskjerm, playstation 2, playstation 3 og Xbox... og mini på 3 bruker ingen av de... er sambo som har den interressen... *hihi*
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Vi har en tv som er 7 år gammel, og har ikke playstation eller lignende. Har heller ikke i-pod;)
My little girl_ Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 vi har ingen av delene, sånn som deg HI=P
=Mina min og mej= Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 jeg har ikke flatskjerm, ikke playstation og ikke ipod.. har en mobil som jeg bruker til å høre musikk på, har en 10 år gammel tv, minst, og playstation ser jeg ikke poenget med.. har ingen planer om å kjøpe heller.. bruker det til det ryker, evt litt tidligere:P
Økologisk_knekkebrød Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 Vi har flatskjerm-tv, men ikke playstation eller annen spillkonsoll. Vi har heller ikke I-pod, men samboeren har en annen type mp3-spiller, tror forresten han har to. Jeg har ingen, har ikke bruk for det.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 8. oktober 2008 #7 Skrevet 8. oktober 2008 Vi har ikke, mannen ønsker seg, men jeg kaster ikke den store, fine, tven fordi han vil ha en flat en i stedet!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 8. oktober 2008 #8 Skrevet 8. oktober 2008 Burde ikke svare her skjønner jeg, men vi har begge deler (+ ipod) rett og slett fordi gubben får alt billigere via jobben (han jobber nemlig med alt dette og mere til hver dag og blir desverre veldig påvirka)
erteposen + 4 Skrevet 8. oktober 2008 #9 Skrevet 8. oktober 2008 Vi har ingen av delene. Har ikke tv i det hele tatt, men en prosjektør som henger i kjellerstua til film.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå