Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Hei. Jeg har så komplekser for kroppen min at jeg henvender meg til anonymforumet Jeg er en stor dame som bruker str 44/46/XL i klær, og nå enda større pga magen. Og nå som fødelen nærmer seg så klarer jeg (av alle ting!) å bekymre meg over om sykehusskjorta (den man føder i) kommer til å passe. Som sagt har jeg veldige komplekser, og føler det veldig nedverdigende om jeg oppdager at den ikke passer ... Haha, ja - sikkert en idiotisk ting å bekymre seg over, men nå har jeg altså klart å henge meg opp i dette. Er det flere store damer her som har født før - og som kan fortelle om klærne man får låne?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Hei! Bruker samme størrelse som deg, vi er da ikke såå store ?? Kan love deg at sykehusskjorta finnes i vår størrelse også og den er rooomslig! Og nettingtrusene er i superstrech så tenk ikke på det heller.. Har masse mammaklær forresten om noen kunne være intressert i det.. Lykke til på føden!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg er ikke så stor, men det var folk som var så store på avdelingen. Og du kan slappe helt av. Det er store nok skjorter til deg også. En annen sak er jo at de oppfordrer folk til å ikke labbe rundt i skjorta på gangene etc. De ber om at alle som klarer det kler skikkelig på seg. Så du kan bare ta med deg dine egne klær.
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Var ikke før på slutten jeg skiftet til skjorta, og etter at jeg gjorde det ble den bare værende åpen:P Men de var utrolig store og romslige, ved fødselen brukte jeg en str 42, og jeg druknet i de jeg fikk låne
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg brukte str 46/48 før jeg ble gravid sist. Sykehusskjorten passet ved svangerskapets slutt den;o)
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #7 Skrevet 8. oktober 2008 Du kan dessuten føde i akkurat hva du vil, din egen skjorte f.eks. Man kan gjerne ha skjorta åpen når man føder, det er fint for da kan man få babyen rett opp på magen og den kan lete etter puppen med en gang den er født. Uansett så kan jeg love deg at tankene og følelsene er helt andre steder enn på skjortestørrelser og hvordan man tar seg ut. Selv er jeg ekstremt sjenert og hater å måtte vise noe som helst kropp. Men det var som glemt da jeg fødte gitt. Lykke til med fødsel og baby!
simba>>>3gutter Skrevet 8. oktober 2008 #8 Skrevet 8. oktober 2008 Ikke noe problem de har skjorter i str elefant, jeg bruker 52/54 og jeg svømte i skjorta jeg fikk på sykehuset. Brukte den om dagen med jogge/kosebukse under, de er lettvine og gode å amme i.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #9 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg er nok litt større enn deg hi og de skjortene på sykehuset er store.. er nesten plass til en liten familie i dem.. haha Men ikke alltid de har alle knappene på plass da. De blir fort slitt, men det betyr ikke noe der og da.. Så ta det med ro. du er ikke for stor til dem.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #10 Skrevet 8. oktober 2008 Ikke bekymre deg for dette du:-) Sykehusskjortene er STORE, siden jeg er ganske liten selv følte jeg at jeg drukna i de, jeg hadde skjorta for det meste åpen uansett, fødsel, amming osv. Jeg brukte bare sykehusskjorta den dagen jeg fødte, neste dag brukte jeg mine egne klær igjen. Så gled deg heller til babyen er her du, lykke til med fødsel:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå